دستگاه آب یونیزه قلیایی

دستگاه آب یونیزه قلیایی دستگاهی برای تولید آب قلیایی می باشد. آب قلیایی آبی است که دارای PH بالای ۷ می‌باشد و فواید بسیاری برای بدن دارد، به همین دلیل این روزها اکثر افراد بدنبال تبدیل آب خنثی به آب قلیایی هستند. همه ما میدانیم که آب دارای PH خنثی یا همان ۷ است، بنابراین سازکارهایی لازم است تا آن را به آب قلیایی تبدیل کنیم؛ اینکار به وسیله دستگاه آب یونیزه قلیایی انجام می شود.

در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره این دستگاه عاید شما خواهد شد. با ما همراه باشید.

دستگاه آب یونیزه قلیایی چیست؟

همانطور که گفتیم آب قلیایی ph  بالای ۷ را دارا می‌باشد. بسیاری از پزشکان و محققان براین باورند که آب قلیایی درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین پیشگیری از برخی بیماری هاست؛ بنابراین این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شاید از نظر اکثر افراد، نوشیدن آب طبیعی بهترین کار است، اما به دلیل وجود آلاینده های مضر در آب های طبیعی ، این نوع آب توصیه نمیشود.(به استثنای آب چشمه ها) بنابراین راهکار این مشکل استفاده از دستگاه تصفیه آب قلیایی است.

دستگاه آب یونیزه قلیایی چیست؟

در دستگاه یونیزه آب قلیایی، پس از تنظیم PH، انواع مواد معدنی مانند: کلسیم، پتاسیم، منیزیم و…به آب افزوده میشوند. اینکار باعث ایجاد بار منفی و خاصیت آنتی اکسیدانی شدن آب میگردد، همین امر موجب تصفیه آب و ایجاد آب قلیایی میشود و در خط تولیدات صنعتی و خانگی همچون خط تولید پودر شوینده کاربرد زبادی دارد.

دستگاه آب یونیزه قلیایی چه کاربردی دارد؟

کاربردهای این دستگاه مفید، خود  میتواند یک مقاله حجیم باشد، اما ما بصورت مختصر توضیح خواهیم داد. دستگاهی که بتواند حتی از یک بیماری پیشگیری یا آن را درمان کند، یک دستگاه پرکاربرد محسوب میشود. آب قلیایی به دلیل اینکه سرشار از مواد معدنی مفید و مورد نیاز بدن و همچنین دارای آنتی اکسیدان های فراوان است، باعث  حذف رادیکال های آزاد در بدن می‌شوند.

اینکار منجر به ساخت سلول های تازه نفس و اکسیژن رسانی بهتر میگردد. در نتیجه این امر، بدن مقاوم شده و در برابر انواع سرطان ها مقاومت میکند و در امان می ماند. لازم است بدانید که توده های خوش خیم و بدخیم سرطانی تنها در بافت های اسیدی بدن تولید و رشد میکنند؛ بنابراین اگر محیط قلیایی باشد از بوجود آمدن این گونه توده های سرطانی از جمله سرطان سینه، پیشگیری خواهیم کرد. این از مهمترین کاربرد های دستگاه یونیزه آب قلیایی محسوب میشود.

 

نکته مهم در مورد دستگاه آب یونیزه قلیایی: همانطور که خط تولید مواد شوینده صنعتی، بسیار پر درآمد است، خط تولید دستگاه آب یونیزه قلیایی نیز، پر درآمد میباشد. این نکته برای تولیدکنندگی مهم است.

 

خرید دستگاه یونیزه آب قلیایی

پس از اینکه مشاوره های لازم را دریافت کردید و با افراد با تجربه و یا افرادی که از این دستگاه استفاده کرده اند را ملاقات کردید، میتوانید با خیال راحت دستگاه را خریداری کنید. از بین برند های موجود در بازار، بهتر است برندی را انتخاب کنید که عملکردهای بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد و همچنین شناخته شده باشد و از زمان تولید آنها مدت زیادی گذشته باشد، این امر موجب میشود هنگام خرابی و مشکل فنی به راحتی قطعات را پیدا و تعویض کنید.

خرید دستگاه یونیزه آب قلیایی

این دستگاه همچون دستگاه پرکن مایعات یکی از اصلی ترین دستگاه ها در انواع خط تولید می باشد که همانطور که گفته شد کاربرد های فراوانی دارند.

 

دستگاه آب یونیزه قلیایی اتوماتیک

یکی از مواردی که باعث میشود یک دستگاه همیشه ترند باقی بماند، این است که تولید کننده های مختلف روز به روز بر عملکرد های آن می افزایند و دستگاه را بروز نگه میدارند، همین باعث میشود دستگاه محبوبیت خود را در همه زمان ها حفظ کند. دستگاه آب یونیزه قلیایی هم از این قافله جا نمانده و قابلیت های فوق العاده ای را در برگرفته است، از جمله اتوماتیکی شدن آن.

این قابلیت باعث میشود تنها هنگامی که به دستگاه نیاز داریم، دستگاه شروع به کار کند و در مواقع غیر ضرور متوقف شود. در نتیجه این عمل، دستگاه کمتر کار میکند، برق کمتری مصرف میشود و بنابراین دستگاه دیرتر دچار فرسودگی و خرابی میگردد. قابلیت اتوماتیکی شدن برای هر وسیله ای یک امتیاز مثبت است.

مطالعه بیشتر: دستگاه لیبل زن

دستگاه آب یونیزه قلیایی به چقدر فضا نیاز دارد؟

بسته به اینکه دستگاه آب یونیزه قلیایی ای که شما می‌خرید در چه ابعادی باشد، باید سازوکار های لازم را در تامین فضای مورد نیاز انجام دهید. این دستگاه بطور استاندارد در سطح جهانی، بصورتی ساخته شده است که تقریبا بتواند در زیر سینک ظرفشویی جای بگیرد، بنابراین دستگاه خریداری شده شما، در هر سایز و اندازه ای که باشد، جای نگرانی نیست و می‌توانید در زیر سینک آن را جای دهید.

دستگاه آب یونیزه قلیایی به چقدر فضا نیاز دارد؟

ابعاد مختلفی از این دستگاه همچون دستگاه پرفراژ زن موجود هستند، که با توجه به زیر سینک خود میتوانید پس از مشاهده کامل، انتخاب نمایید.

 

مشاوره خرید دستگاه آب یونیزه قلیایی

پیشنهاد ما در انتخاب هر وسیله الکترونیکی یا لوازم خانگی این است که حتما مشاوره خرید داشته باشید. این عمل مزایایی به همراه دارد، از جمله: شما در انتخاب دستگاه و متحمل شدن هزینه بابت آن کمتر دچار سردرگمی می‌شوید، ضرر نمیکنید، بهترین دستگاه ممکن را انتخاب میکنید در نتیجه طول عمر دستگاه خریداری شده شما بیشتر خواهد بود.

مشاوره خرید دستگاه آب یونیزه قلیایی

در هر خط تولیدی، مانند خط تولید مایع دستشویی هر تولید کننده ای به دنبال بیشترین سود و کمترین هزینه است( به استثنای کشور های توسعه یافته) بنابراین ممکن است دستگاهی از قطعات مرغوب برخوردار نباشد اما قیمت آن بالا باشد، بنابراین باید دستگاهی را که انتخاب می‌کنید کاملا وارسی کرده باشید. متخصصان، کارشناسان و مشاوران فعال در این حوزه مشغول به کار هستند که میتوانید از آنها کمک های لازم را دریافت کنید.

مشاورانی که در خط تولید مواد شوینده خانگی مشغول به فعالیت هستند نیز می‌توانند در این زمینه به شما مشاوره دهند.

 

سلامتی در دنیایی که دائم در تلاش است آن را از ما بگیرد، امری بسیار بسیار مهم تلقی میشود. با افزایش تولیدات شیمیایی و صنعتی و فاصله از تولیدات سنتی باعث شد که سلامتی و به دست آوردن آن از مشکلترین امور در زندگی باشد. بنابراین تا جایی که توان دارید بکوشید به هر نحوی و با استفاده از هر وسیله ای که ضامن سلامتی شماست، بدنتان را سالم نگه دارید. بی شک اگر سلامتی نداشته باشید هر امری بیهوده است. دستگاه یونیزه آب قلیایی ضامن سلامتی شما و خانواده شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *