خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار

خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار

نایلکس به عنوان یکی از پرمصرف ترین مدل های کیسه پلاستیکی است که در انواع مختلفی در بازار تولید شده و عرضه می گردد. تمام افراد هر روزه برای خرید مایحتاج زندگی، مواد غذایی و کالا به آن نیاز دارند. چاپ و تولید نایلکس دسته دار با بهترین کیفیت و قیمت یکی از دغدغه های تولید کنندگان می باشد. از این نایلکس ها در تمامی مشاغل ها استفاده می شود. نایلکس (HDPE) در صنایع پلاستیک سازی به عنوان پلی اتیلن سنگین شناخته می شود و از خصوصیات ظاهری آن می توان به براق بودن اشاره کرد. نایلکس فروشگاهی دسته دار از لحاظ جنس دارای کشسانی و مقاومت بالاتری نسبت به نایلون می باشد. همچنین دارای مقاومت و تحمل وزن بیشتری است. برای تولید نایلکس دستگاه های مختلفی استفاده می شود که عبارتند از: دستگاه تولید، دستگاه پرس، دستگاه دوخت و بریدن، دستگاه کمپرسور هوا، دستگاه پانچ و غیره.

نمونه خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است.

    هزینه اولیه لازم برای راه اندازی خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار

    مواد اولیه مورد نیاز برای تولید انواع نایلکس های فروشگاهی دسته دار مواد پتروشیمی یا پلی اتیلن سنگین است. در برخی از این نایلکس ها مواد گلی اتیلنی سبک نیز به کار میرود. به دلیل ارتباط تنگاتنگ این مواد با نوسانات قیمت دلار، تقریبا می توان گفت که هزینه اولیه متغیر است. از سمت دیگر این که شما بخواهید برای شروع کسب و کار خود از یک یا چند دستگاه با قیمت های مختلف استفاده کنید نیز می تواند یک عامل متغیر باشد. برخی از فروشگاه ها تمایل دارند برای افزایش بازار کار، تبلیغات، افزایش اعتبار و فروش خود، نیاز به نایلکس فروشگاهی دسته دار همراه با چاپ دارند که این موضوع باعث افزایش هزینه برای تولیدکنندگان می شود.

    فضای مورد نیاز برای خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار

    اگر در ابتدای کار قصد گسترش و تولید انواع مختلفی از نایلکس ها را نداشته باشید، به فضایی حدودا با متراژ 200 متر نیاز دارید. هر چه فضا بزرگتر باشد تولید بیشتر و راحت تری خواهید داشت و به طبع می توانید از تعداد دستگاه های بیشتری برای تولید انواع مختلفی از نایلکس ها استفاده نمایید. برای تخمین فضای اولیه در صورتی قصد شروع یک کسب و کار حرفه ای دارید و می خواهید خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار را راه اندازی کنید می توانید با شویا سازان در ارتباط باشد و اطلاعات کامل را از آن ها دریافت کنید.

    درآمد خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار

    به دلیل تولید انبوه انواع نایلکس فروشگاهی دسته دار در ایران و در دسترس بودن مواد اولیه آن، تولیدکنندگان می توانند انواع مختلفی را تولید کرده و علاوه بر عرضه به بازار، به کشورهای مختلف صادر کنند. در واقع میزان درآمد حاصل از خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار، به عوامل متعددی وابسته است از جمله: میزان فروش، صادرات، میزان تولید، تنوع، انواع دستگاه های استفاده شده، میزان بودجه اولیه، قیمت فروش محصولات، نحوه عرضه به بازار، رضایت مصرف کنندگان و غیره.

    مشاوره خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار

    در حال حاضر در کشور ایران و در سرار دنیا انواع مختلفی از نایلون ها، نایلکس ها و ظروف یکبار مصرف تولید شده و در بازار عرضه می گردد. در بازار پلاستیک و نایلکس فروشگاهی دسته دار اجناس زیادی با کیفیت ها متنوع و قیمت های مختلف وجود دارند اما چند عامل در تشخیص نایلکس دسته دار خوب و با کیفیت موثر هستند که باید توسط مصرف کنندگان و بویژه تولیدکنندگان مد نظر قرار گیرد، این موارد عبارتند از:

    1. مقاومت بالا در برابرکشش و عدم پارگی آن
    2. شفافیت بالاتر و عدم کدر بودن به منظور زیبایی بیشتر
    3. ضخامت کمتر
    4. تولید انبوه و زیاد

    انواع نایلکس با توجه به نوع کاربرد آن، در سایز های مختلفی تولید می شوند و افراد و فروشگاه ها می توانند با توجه به نیاز خود ابعاد، ضخامت و تعداد مورد نظر خود را سفارش دهند. بنابراین تولیدکنندگان گزینه های متنوعی ای را پیش رو دارند و می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند زیرا تقاضا بسیار بالاست. از سمت دیگر این محصولات به صورت رولی و طاقه ای به صورت عمده قابل تولید و سفارش است و به کشورهای مختلف نیز صادر می شوند.

    شما می توانید برای راه اندازی کسب و کار خود، برآورد هزینه اولیه مورد نیاز، دریافت برنامه مناسب برای رسیدن به درآمد بالا، دستگاه ها و فضای مورد نیاز برای کار خود با شویا سازان تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

    شرکت شویاسازان یکی از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه راه اندازی انواع خط تولید مانند خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار و خط تولید کیسه زباله در ایران  می باشد .