خط تولید لیوان یکبار مصزف

راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف

 

امروزه ظروف یکبار مصرف طرفداران زیادی دارد. انواع ظروف یکبار مصرف در بازار موجود است. انواع ظروف یکبار مصرف مانند بشقاب، کاسه، لیوان، قاشق و … می باشد. دستگاه های خط تولید لیوان یکبار مصرف انواع مختلفی وجود دارد اما به طور کلی عملکرد همه آن ها یکسان بوده و از یک روش استفاده می نمایند. دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای تولید انواع ظروف یکبار مصرف از جمله لیوان یکبار مصرف به کار می روند. به طور عمده، تولید انواع ظروف یکبار مصرف به ماشین آلات پیشرفته ای نیاز دارد که شامل دستگاه ورق ساز ظروف یکبار مصرف و دستگاه فرمینگ یا دستگاه ترموفرمینگ است. بهتر است هنگام خرید انواع دستگاه ها به ضمانت نامه آن ها توجه فرمایید.

نمونه خط تولید لیوان یکبار مصرف

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است.

    هزینه خط تولید لیوان یکبار مصرف

    تهیه و خرید مواد اولیه لازم و ضروری جهت تولید انواع لیوان یکبار مصرف و دستگاه های کاربردی برای ساخت لیوان های کاغذی و پلاستیکی یکبار مصرف، زیاد پر هزینه نبوده و از طرفی می توان گفت که مقرون به صرفه نیز می باشد. بنابراین شما می توانید با حداقل میزان هزینه، خط تولید این لیوان ها را راه اندازی کرده و شروع به کار کنید. دستگاه های مورد نیاز برای تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی از جمله خط تولید لیوان کاغذی بسیار ارزانتر می باشد.

     

    فضای مورد نیاز خط تولید لیوان یکبار مصرف

     

    برای راه اندازی هر کسب و کار فضای مورد نیاز متفاوت است زیرا دستگاهی مورد استفاده در خط تولید آن ها نیز متفاوت است. برای راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف برخلاف سایر کارها که گاها نیاز به تاسیس کارخانه یا شهرک صنعتی دارند، برای راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف فضای بسیار کمی مورد نیاز است. به عنوان مثال شما در ابتدای راه اندازی پروژه خود می توانید از انبار منزل، پارکینگ، و حتی اتاق استفاده نمایید.

     

    لازم به ذکر است که هر چه فضا بیشتر باشد روند کار راحت تر و سریع تر پیش خواهد رفت اما اگر در شروع کسب و کار خود در زمینه راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف توانایی پرداخت هزینه های زیادی ندارید، می توانید از مکان های عنوان شده به عنوان محل راه اندازی استفاده نمایید.

    یکی از مزایای محل بزرگ تر برای راه اندازی شغل خود، عدم نیاز به جابجایی دستگاه ها می باشد. از سمت دیگر شما می توانید از انواع دستگاه های پیشرفته نیز بهره مند گردید. پس اگر به این شغل به صورت حرفه ای نگاه می کنید حداقل فضایی که باید برای راه اندازی خط تولید مد نظر داشته باشید، فضایی به مساحت 20*30 متر را تهیه نمایید تا بتوانید لیوان یکبار مصرف را به طور گسترده و انبوه تولید کنید و به درآمد عالی دست یابید. 

     

    درآمد خط تولید لیوان یکبار مصرف

    به دلیل ارزان بودن دستگاه های مورد نیاز در خط تولید و مواد اولیه لازم، این کار و تجارت می تواند پر سود و مقرون بصرفه بوده و درآمد زیادی را برای تولید کنندگان به همراه داشته باشد. چنانچه تولیدکنندگان مدیریت خوبی داشته و خط تولید را فعال نگه دارند، می توانند بازار کار خود را به صورت حرفه ای پیش برده و گسترش دهند. همچنین مشریان خود را یافته و تمام هزینه های اولیه را جبران نمایند.

     

    مشاوره خط تولید لیوان یکبار مصرف شویا سازان

     

    شروع بسیاری از کسب و کارها هزینه بر و پر دردسر می باشد. به همین علت است که بسیار از افراد تمایل کمی به شروع و راه اندازی کسب و کارهای جدید ندارند. از آنجایی که افراد و فروشگاه های مختلفی در طول هفته، ماه یا سال تقاضای زیادی برای ظروف یکبار مصرف دارند و این ظروف از جمله لیوان یکبار مصرف بسیار پر کاربرد می باشد، راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف می توان عاقله و پر درآمد باشد.

    مواد اولیه ساخت این لیوان ها چه پلاستیکی باشد و چه از جنس کاغذی، بسیار راحت تهیه می گردد. از آنجایی که این لیوان ها بسیار کاربرد دارد، در عین حال راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف بسیار پر سود است و از سمت دیگر می توان با کمترین میزان بودجه دستگاه های مورد نیاز خط تولید این لیوان ها را خریداری کرد، می توان گفت که این کار بسیار پر درآمد، راحت و کم دردسر می باشد.

    شما می توانید برای راه اندازی خط تولید لیوان یکبار مصرف از شرکت شویاسازان اطلاعات لازم را دریافت کنید. در شویاسازان کارشناسان حرفه ای مشغول به کار هستند که اطلاعات لازم را در خصوص دستگاه های مورد نیاز، برنامه پیش روی شما، موانع و میزان بودجه ای که در ابتدای کار در زمینه انواع خط تولید مانند خط تولید لیوان دو جداره به آن نیاز دارید، در لختیار شما قرار می دهند.