خط تولید دستمال کاغذی
 
با توجه به نقش مهم دستمال کاغذی در زندگی افراد، برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی، آشنایی با انواع دستگاه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی این خط تولید و قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی بسیار مهم است. امروزه استفاده از انواع دستمال کاغذی برای حفظ بهداشت و تمیزی خود و اطرافمان، زندگی روزمره ما را به میزان زیادی بهبود بخشیده است. بسیاری از این محصولات پر کاربرد در برابر پارگی مقاوم بوده، از قدرت جذب بالایی برخوردارند و بسیار نرم و بهداشتی هستند. در سال‌های اخیر با توجه به بهبود استانداردهای زندگی و افزایش بهداشت فردی، مصرف جهانی محصولاتی چون دستمال کاغذی، حوله آشپزخانه و دستمال توالت به سرعت در حال افزایش است.
 
نکته مثبتی که خط تولید دستمال کاغذی دارد این است که شما می توانید با راه اندازی این نوع خط تولید از مزایا خط تولید دستمال توالت نیز بهره ببرید و نسبت به تولید این نوع دستمال کاغذی ها نیز اقدام نمایید.
 
 

دستمال کاغذی فول کات چیست؟

 

دستگاه فول کات یکی از دستگاه هایی می باشد که در انواع خط تولیدهای انبوه دستمال کاغذی نقش دارد. در واقع با توجه به ویژگی های دیده شده در این دستگاه، می توان در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا، تعداد بالایی دستمال کاغذی تولید نمود. البته اتوماتیک بودن یا نبودن دستگاه فول کات و این که چند لایه باشد، در میزان تولید و خروجی نهایی موثر است. یکی از معروف ترین و بهترین دستگاه های فول کات، دستگاه اتوماتیک 4 لایه می باشد که می تواند روند تولید را با سرعت بسیار زیادی دنبال کند. تولیدکنندگان با خرید یک دستگاه فول کات 4 لایه در یک شیفت کاری که حدودا 8 ساعت است، می توانند تا 18 هزار جعبه دستمال کاغذی تولید نمایند.

 

دستگاه تولید دستمال کاغذی حاشیه سود بالایی دارند، اما برای استفاده از آن ها باید دانش و تخصص کافی داشته باشید. برای ساخت انواع دستمال کاغذی مانند تولید دستمال توالت، تولید دستمال آشپزخانه ، تولید دستمال کاغذی جعبه ای و عرضه آن به بازار، خطوط تولید مانند خط تولید دستمال کاغذی، دستگاه جعبه زن و دستگاه رول دستمال کاغذی مورد نیاز بوده و همچنین این خط تولید به نوع دستمال کاغذی شما بستگی دارد. برای مثال، تولید دستمال کاغذی رولی، بر خلاف دستمال‌ کاغذی های اقتصادی، هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را دارند. این دستگاه ها با توجه به کاربردشان می توانند از تولید مقادیر زیادی دستمال کاغذی پشتیبانی نمایند.

نمونه خط تولید دستمال کاغذی

فضای مورد نیاز برای خط تولید دستمال کاغذی 

اگر قصد راه اندازی کسب و کار خود و تهیه یک کارگاه کوچک تولید دستمال کاغذی فول کات دارید، در ابتدا باید مجوز تولید دستمال کاغذی را بگیرید. داشتن یک فضای کوچک نیز برای شما کافی می باشد زیرا دستگاه ذکر شده در بالا نیاز شما را برطرف می کند. اما اگر به فکر شروع شغل خود در سطح وسیع هستید، بهتر است یک محیط بزرگ را با حداقل متراژ 200 متر مد نظر قرار دهید. بنابراین تولید دستمال کاغذی در خانه نیز می تواند صورت گیرد. با کارشناسان ما در شویا سازان تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت نمایید. این نکته لازم به ذکر است که هر چه فضای شما بیشتر و بزرگ تر باشد، تولید بیشتری خواهید داشت.

 

خط تولید دستمال کاغذی خانگی 

 

یکی از مزیت هایی خط تولید دستمال کاغذی این است که شما می توانید در یک فضای کوچک همچون پارکینگ منزلتان به تولید دستمال کاغذی در خانه شخصی خود بپردازیدو از آن کسب در آمد کنید.

 

هزینه راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فول کات

 

دستگاه های فول کات انواع مختلفی داشته و با توجه با کاربردشان به طبع قیمتشان متفاوت خواهد بود. قیمت خط تولید دستمال کاغذی فول کات برای تولیدکنندگان بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

 

درآمد خط تولید دستمال کاغذی فول کات

 

با توجه به مسئله ذکر شده در خصوص دستگاه خط تولید دستمال کاغذی، احتمالا هزینه اولیه راه اندازی خط تولید زیاد نیست. اگر تولیدکنندگان سطح کیفیت محصول را حفظ کرده و محصولی را به بازار ارائه دهند که مورد رضایت مصرف کنندگان باشد، می توان گفت که سرمایه اولیه سریع به تولید کننده باز می گردد. از سمت دیگر میزان تقاضا برای انواع دستمال کاغذی مانند تولید دستمال کاغذی جعبه ای بالا رفته است.

 

مشاوره خط تولید دستمال کاغذی شویاسازان

 

طبق مطالب عنوان شده در بالا، تولید انواع دستمال کاغذی اعم از دستمال توالت، دستمال آشپزخانه و ... به دلیل تقاضای زیاد، به مقدار بالا و انبوهی توسط تولیدکنندگان مختلف، انجام می گیرد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن که به نوعی وابسته به دستگاه تولید کننده می باشد، متفاوت است. جهت راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فول کات یا هر نوع دیگر دستمال کاغذی و همچنین دریافت اطلاعات کامل و جامع و بهره بردن از مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان شویا سازان تماس بگیرد.

اگر قصد ایجاد و راه اندازی یک خط تولید پر سود را دارید مشاوران ما در شویاسازان علاوه بر خط تولید دستمال کاغذی، خط تولید لیوان کاغذی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 290 میلیون تومان است.