خط تولید طاقه نایلون مادر

نمونه خط تولید طاقه نایلون مادر

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است.

    دستگاه های لازم برای خط تولید فیلم و طاقه نایلون و نایلکس

    ·         دستگاه میکسر (ایرانی)

    ·         پمپ باد: در دو مدل موجود هستند اسکرو و معمولی، برای یک تا ۳ خط تولید نایلکس پمپ باد معمولی کافی می باشد.

    ·         دستگاه تولید نایلون و نایلکس (تک لایه و سه لایه)

    ·         دستگاه چاپ روی نایلون (هلیو و فلکسو)

    ·         دستگاه دوخت و برش

    ·         دستگاه پانچ

    ·         دستگاه پرفراژ

    ·         دستگاه کمپرسور هوا فشرده

    هزینه لازم برای راه اندازی خط تولید فیلم و طاقه نایلون و نایلکس

    هزینه  مواد اولیه در ایران به دلیل نوع پلی اتیلن به کار رفته (مرغوب یا غیر مرغوب) ممکن است متغیر باشد. از سمت دیگر تعداد دستگاه های به کار برده شده، قیمت، جنس آن ها و حتی ابعادشان می تواند در میزان هزینه اولیه تاثیر گذار باشد زیرا هر چه از تعداد دستگاه بیشتری استفاده کنید به فضای بیشتری نیاز داشته و باید محیط بزرگتر با اجاره بیشتری انتخاب نمایید. شما می توانید برای تخمین هزینه اولیه مورد نیاز با شرکت شویا سازان تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

    درآمد خط تولید فیلم و طاقه نایلون و نایلکس

    به دلیل این که امروزه در انواع مشاغل، و محیط های مختلف از جمله فروشگاه ها، مغازه ها، رستوان و کافی شاپ ها، منازل، شرکت های خدماتی و غیره تعداد زیادی و در جهات مختلف از انواع نایلون ها و نایلکس ها به صورت جزئی و عمده استفاده می گردد. بنابراین، یک تولید کننده با جلب رضایت مشتری و مصرف کننده و حفظ کیفیت محصولات تولید شده می تواند به سود و درآمد خوبی دست پیدا کند. هر چند که میزان فروش به میزان تولید، قیمت عرضه شده به بازار و نحوه فروش بستگی دارد. بنابراین به طور تقریبی می توان گفت که میزان درآمد و سود حاصل از خط تولید فیلم و طاقه نایلون و نایلکس می تواند متغیر باشد.

    فضای مورد نیاز خط تولید فیلم و طاقه نایلون و نایلکس

    به طور کلی می توان گفت که هر چه فضای بیشتری داشته باشد، انواع مختلفی از دستگاه را می توانید تهیه کرده و از آن ها بهره ببرید. فضای بیشتر منجر به تولید بیشتر نیز می گردد. شما برای شروع با یک دستگاه برای راه اندازی و تولید به فضایی حدود ۲۰۰ متر مربع نیاز دارید و ارتفاع محیط مد نظر نیز باید حداقل ۵ متر باشد. این فضای حدودی برای یک دستگاه تولید با وسیله های مورد نیاز که پیش تر به آن ها اشاره شد، مواد اولیه لازم و محصولات تولید شده و آماده فروش کافی می باشد.

    مشاوره برای راه اندازی خط تولید فیلم و طاقه نایلون و نایلکس

    با توجه به این که تقاضای زیادی برای نایلون و نایلکس به صورت طاقه ای و خرده فروشی بسیار زیاد است و به کشورهای مختلفی نیز از جمله ترکیه صادر می شود. نایلون ها بازار بسیار پر فروش و و داغی دارند و در ابعاد مختلف و تعداد نا محدود قابلیت تولید دارند. نایلکس ها نیز در ساخت کیسه های فریزری و زباله، دستکش و سفره های یکبار مصرف و کیسه های حمل میوه و انواع مواد غذایی کاربرد دارند. بنابراین می توان گفت که راه اندازی خط تولید فیلم و طاقه نایلون و نایلکس می تواند یک قدم اقتصادی و حتی پر سود باشد. زیرا طاقه نایلون و نایلکس در سطح وسیعی در صنایع مختلف به کار می رود و خرید طاقه و فیلم نایلون و نایلکس بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.