دستگاه تولید شوینده اقساطی

امروزه با توجه به وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های فراوان در راستای وارد کردن برخی محصولات و شوینده‌های بهداشتی اکثر افراد در داخل کشور سعی دارند با خرید دستگاه تولید شوینده اقساطی یک کسب و کار جذاب با هزینه‌های معقول راه‌اندازی کرده و محصولاتی با کیفیت بالا که قابل رقابت با انواع محصولات خارجی را داشته باشد تولید کنند تا بدین طریق در تامین برخی از انواع محصولات مصرفی و جدایی‌ناپذیر از سبدکالای خانواده‌ها چون مایع ظرفشویی هپی هوم ، مایع دستشویی،شامپو، انواع شیشه‌شور و … مثمرثمر واقع شوند.

انواع دستگاه تولید شوینده

انواع مختلف ماشین آلات مورد استفاده در راه‌اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی عبارتند از:

  1. دستگاه تصفیه آب
  2. مخازن ساخت از جنس استیل با پمپ غلیظ کش
  3. دستگاه‌های پرکن مواد شوینده اتواتیک یا نمیه اتوماتیک
  4. دستگاه لیبل زن اتوماتیک
  5. دستگاه جت پرینتر یا تاریخ زن
  6. دستگاه شیرینگ پک اتومات یا نمیه اتومات
  7. دستگاه چسب زن کارتن

شما عزیزان می‌توانید به منظور کسب اطلاع از قیمت خرید دستگاه تولید شوینده اقساطی با شرکت شویا سازان تماس گرفته و با کارشناسان ما در حوزه راه‌اندازی خط تولید مواد شوینده مشاوره و راهنمایی داشته باشید.

  • دستگاه تصفیه آب

یکی از مهمترین مراحل در تولید مواد شوینده اینست که از میزان سختی‌های آب مورد استفاده در این صنعت بکاهیم تا بتوانیم محصولی شفاف و با کیفیت با قدرت کف کنندگی بالا تهیه کنیم برای اینکار نیاز به دستگاه تصفیه آب داریم که آب را شیرین کرده و از ناخالصی‌های آن بکاهد. دقت کنید که به هنگام خرید دستگاه تولید شوینده اقساطی برای خط تولید مایع دستشویی حتما مواردی چون احتمال گسترش کار در آینده یا میزان آب تصفیه شده مورد نیاز در طول شبانه روز را در نظر بگیرید تا در همان ابتدای کار بتوانید با بودجه‌ای معقول تمامی ماشین آلات مورد نیاز برای خط تولید خود را تهیه نمایید.

دستگاه تولید شوینده تصفیه | تصفیه آب

  • مخازن استیل همراه به پمپ غلیظ کش

آب تصفیه شده در طول یک شبانه روز نیاز به نگهداری در مخازن مخصوص برای مواد شوینده را دارد که سپس برای تهیه فرمولاسیون مواد شوینده مورد نظر داخل میکسر استیل مواد شوینده ریخته می‌شوند و آماده ساخت فرمول شده و سپس برای پرکردن بطری‌ها توسط دستگاه پرکن مواد شوینده آماده می‌شوند. میکسرهای ضدزنگ‌استیل مواد شوینده براساس نیاز مشتری از ۵۰۰ لیتر تا ۳۰۰۰ لیتر قابلیت ساخت دارند. این مخلوط‌کننده‌ها مجهز به موتور گیربکس و پره‌های استیل مخصوص برای همزدن متوالی مواد و گرمکن مخصوص می‌باشند که بر اساس نیاز متقاضیان ممکن است به صورت دیواره‌های تک لایه و یا دو لایه و یا بصورت پروسس ساخته می‌شوند.

  • دستگاه پرکن مواد شوینده

پس از تهیه و تولید مواد شوینده حال باید داخل بطری‌های با ابعاد و سایزهای مختلف قرار گرفته و برای ارسال به بازار و یا مشتری آماده شوند، به منظور تزریق حجم دقیق مواد شوینده در ظروف و سرعت بخشیدن به امر بسته‌بندی محصول، دستگاه‌های پرکن مواد شوینده به صورت اتومات و نیمه اتومات از جمله پرکن‌های تک‌نازل دستی، پرکن‌های نیمه اتومات ۴ نازله، پرکن‌های تمام اتومات خطی سرووموتور و پرکن‌های روتاری تولید شده که شما متقاضی عزیز می‌توانید به منظور تکمیل دستگاه‌های خط تولید خود اقدام به خرید دستگاه تولید شوینده اقساطی نموده و کسب و کار خود را راه‌اندازی نمایید. از انواع دستگاه‌های پرکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه پرکن تک نازل سیلندری

این دستگاه به منظوور پر کردن مایعات غلیظ در خط تولید مایع ظرفشویی مورد استفاده قرار گرفته و عمل بطری‌گذاری برای آن به صورت دستی انجام می‌گیرد. دستگاه پرکن تک نازله بدون نیاز به برق کار کرده و عملیات تزریق مواد شوینده با باد انجام می‌گیرد، بنابراین برای تولیدکنندگان بسیار به‌صرفه است و بسته به نوع ظرفی که برای پر کردن مواد شوینده انتخاب می‌شود قابلیت پرکردن دستگاه نیز متفاوت است. این دستگاه هم به صورت پدالی و هم تایمر کار می‌کند.

  • دستگاه پرکن دونازله نیمه اتومات

که معمولا برای پر کردن مایعات شوینده رقیق مثل شیشه‌شورها و یا گازپاک‌کن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، این دستگاه قابلیت افزایش نازل تا چهار عدد را نیز دارد که بدین طریق بتوان راندمان کار را بالا برد.

  • دستگاه پرکن 4 نازله نیمه اتومات برای مایعات غلیظ

این دستگاه پر کن مایعات همانطور که از اسمش پیداست دارای 4 نازل و سیلندر مجزاست که دارای یک مخزن 150 لیتری است، سیستم مکش و تزریق در این دستگاه پنومات بوده و کار جابجایی ظروف پر و خالی با دست انجام می‌گیرد.

  • دستگاه پرکن روتاری تمام اتومات برای پرکردن مایعات غلیظ

این دستگاه عملیات تزریق، درب‌گذاری و دربندی و نیز انتقال محصول روی نوار انتقال را به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌دهد که برای پرکردن ظروف Pet در شکل و اندازه‌های مختلف مناسب است، در صورت تمایل می‌توانید دستگاه تولید شوینده اقساطی را با راهنمایی‌های مشاوران و کارشناسان ما در شرکت شویاسازان خریداری نمایید.

  • دستگاه پر کن خطی برای گالن‌های چهارلیتری با تکنولوژی سرووموتور

از جمله بهترین دستگاه‌های پرکن موجود در بازار همین دستگاه پرکن خطی است که برای پرکردن انواع مایعات شوینده غلیظ و رقیق و حتی برای گالن‌های 4 و 5 لیتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل تمایز این دستگاه‌ها پر کن با سایر دستگاه‌ها در اینست که قابلیت پر کردن انواع بطری‌ها از نیم لیتر تا 5 لیتر برای ظروف شیشه‌ای، پت، پلی اتیلن و …. را دارد. به دلیل اینکه سیستم پر کن این دستگاه از کف ظرف است بنابراین در حین پرکردن ظرف کفی ایجاد نشده و ظروف با دقت تمام پر می‌شوند.

منظور از لیبل زدن در امر تولید و بسته بندی محصول اینست که اطلاعات مربوط به معرفی کالا را روی محصول چاپ می‌کنند که اینکار ممکن است به صورت لیبل یک طرفه و یا دو طرفه انجام گیرد و با توجه به دستگاه‌های موجود این کار را می‌توان هم قبل از پر شدن بطری‌ها از مواد شوینده و هم پس از آن زد ولی بهترین زمان معمولا پس از پر کردن محصولات است.

  • دستگاه جت پرینتر یا تاریخ زن

بعد از اینکه لیبل‌ها روی محصولات درج شدند حال زمان این رسیده که تاریخ دقیق، تولید، انقضا و سایر اطلاعات روی محصول مورد نظر درج شود اینکار با دستگاه جت پرینتر انجام می‌گیرد، سپس محصولات برای بسته‌بندی نهایی به کمک نوارهای انتقال به سمت میز ترافیک هدایت می‌شوند که به منظور نظم‌دهی به ظروف انجام می‌گیرد. این دستگاه بسیار کاربردی بوده و در انواع خط تولید مانند خط تولید مواد شوینده صنعتی نیز کاربرد دارد.

  • دستگاه شیرینگ پک اتومات یا نمیه اتومات

این دستگاه پس از تولید، پرکردن، دربندی و انتقال محصولات روی نوار لازم خواهد شد که به صورت اتومات و نیمه اتومات در بازار موجود است و شما بزرگواران می‌توانید به منظور بسته بندی محصولات خود از آنها استفاده کنید. سرعت بسته بندی در این دستگاهها بالا بوده و قابلیت تنظیم سریع و آسان برای بطری‌های با سایزهای مختلف را دارد و می‌تواند به انواع ریل‌های زمینی یا تونلی متصل شود.

  • دستگاه چسب زن کارتن

گاها زمان‌هایی که نیازی به دستگاه شیرینک پک برای بسته‌بندی محصولات نداشته باشید می‌توانید محصولات تولیدی خود را در کارتن‌هایی قرار داده و با استفاده از دستگاه چسب زن حدود 30 کارتن در دقیقه را در خط تولید محصولات شوینده خانگی بسته‌بندی و آماده ارسال به بازار نمایید.

دستگاه تولید شوینده اقساطی |دستگاه چسب زن

  • مخازن ذخیره و نگهداری مواد تولیدی

طبیعتا تمامی مواد شوینده‌ای که تولید می‌شوند به شکل مایع در غلظت‌های مختلف هستند بنابراین بایستی مخازنی برای ساخت و نگهداری این محصولات در خط تولید ما وجود داشته باشد تا در صورت لزوم پس از گذشت یک مدت زمان خاص مثل 24 ساعت پس از تولید برای آزمایش محصول تولیدی بتوانیم نمونه‌برداری و آزمایش لازم را روی آن انجام دهیم. پس؛ از جمله ویژگی‌هایی که این مخازن بایستی از آن برخوردار باشند می‌توان به جنس آنها که بهتر است از استیل ضد زنگ یعنی نوع 304 یا 316 باشد اشاره کرد تا بتوانند به راحتی در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاومت کنند.

از دیگر ویژگی‌های مخزن مورد استفاده در خط تولید محصولات شوینده صنعتی می‌توان به قابل شستشو و گندزدا بودن آن اشاره نمود چرا لازم است به طور مداوم این تجهیزات برای تولید مجدد محصولات بهداشتی شستشو داده شده و پاکسازی شوند از طرفی این ابزارآلات بهتر است دور از هر نوع آلودگی، گرد و غبار، دود و رطوبت قرار گیرند تا کیفیت محصول تهیه شده به خطر نیفتد. معمولا برای جلوگیری از تابش نور به داخل مخزن پلی‌اتیلن و پیشگیری از رشد احتمالی جلبک‌ها در داخل مخزن، این مخازن را اکثرا به شکل چند لایه می‌سازند‌.

خبر خوب برای شما عزیزان این است که با سرمایه اندک و البته با خرید دستگاه تولید شوینده اقساطی شما سروران گرامی می‌توانید کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده و خدمتی در راستای بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها انجام دهید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *