دستگاه بسته بندی شامپو

رعایت بهداشت از اصلی ترین نیاز های بشر و زندگی روزمره می باشد ، بسته بندی شامپو های تک نفره و … مهم ترین بخش در نهایی سازی و عرضه محصولات بهداشتی و شوینده می باشد. راه اندازی خطوط تولید مواد شوینده از جمله شامپو بسیار کاربردی و درآمد زا می باشد که نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. بکار گیری دستگاه بسته بندی شامپو باکیفیت و استاندارد برای بسته بندی تاثیر مستقیمی در جلوه محصول ، فروش و کسب سود دارد و میزان خطا را به حد قابل توجهی کاهش می دهد.

دستگاه بسته بندی شامپو چه ویژگی دارد؟

  • دارای قابلیت بسته بندی انواع شامپو ( بزرگ ، کوچک ، تک نفره و … )
  • دارای قابلیت پر کردن مواد غلیظ نظیر شامپو و …
  • دارای سیستم وکیوم
  • دارای درب گذار اتوماتیک
  • دارای قابلیت تنظیم میزان پر‌ کردن می باشد.
  • جا به جایی این محصول بسیار آسان و راحت می باشد.
  • پر کردن تعداد بالایی از شامپو ها در مدت زمان خیلی کوتاه
  • داری نشان استاندارد
  • دارای قالب های متنوع
  • دارای برچسب گذاری به صورت کاملا اتوماتیک

دستگاه بسته بندی شامپو چه ویژگی دارد؟

مطالعه بیشتر: دستگاه پر کن مایعات

دستگاه بسته بندی شامپو مناسب برای پر کردن مایعات شوینده مختلف نظیر شامپو و سایر مواد شوینده می باشد. این دستگاه در دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک وجود دارد. عواملی نظیر حجم مورد نظر ، سرعت پر کردن مایع و … در انتخاب نوع دستگاه تاثیر گذار می باشد. امکان بروز خطا ، تولید ضایعات ، بروز خسارت و … به وسیله استفاده از دستگاه های بسته بندی شامپو به حداقل ممکن می رسد و نتیجه ای مطلوب و مفید کسب خواهد شد.

همان طور که گفته شد این دستگاه دارای وکیوم می باشد که مناسب برای مایعات غلیظ نظیر انواع مواد شوینده می باشد و روند بسته بندی و پر کردن ظرف های شامپو را بدون ایجاد خطا و … پیش می برد. دستگاه های بسته بندی شامپو دارای کاربرد های گوناگونی می باشد و تنها برای راه اندازی خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی مختصر نمی شود.

دستگاه بسته بندی شامپو در کارخانه های مواد غذایی ، کارخانه های مواد شوینده ، کارخانه های تولید مصالح ساختمانی و … کاربرد دارد و بسیار کارآمد می باشد. در بازار انواع مدل های دستگاه بسته بندی شامپو و مواد شوینده موجود می باشد که انتخاب دقیق و درست آن نیاز به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات کافی در این زمینه دارد.

استهلاک این دستگاه بسیار پایین می باشد و دارای استحکام ، پایداری و مقاومت بالایی است. بعد از پر کردن بطری شامپو نیاز به برچسب گذاری روی آن می باشد تا ضمن درج اطلاعات دقیق محصول معرفی شود و مشتریان اطلاعات کافی از محصول داشته باشند. به طور کلی ظرف های متنوع و مختلفی از شامپو در بازار دیده و مشاهده می شود و هر چه بسته بندی آن منحصر تر باشد محصول متمایز تر می شود و نیازی به تبلیغات گسترده ندارد.

لازم به ذکر است که شامپو از جمله اقلام مصرفی می باشد که مورد نیاز همگان در تمامی زمان ها می باشد که نیازی به تبلیغات و بازاریابی ویژه و خاص ندارد و به صورت کلی به راحتی به فروش می رسد و منبع درآمد مناسبی برای برای تولید کننده های داخلی است. دستگاه بسته بندی شامپو در ابعاد و اندازه های متفاوت وجود دارد و وزن بسیار کمی دارد که به راحتی جا به جا و حمل می شود.‌

مطالعه بیشتر: دستگاه لیبل زن

راه اندازی خط تولید مواد شوینده نظیر شامپو نیاز به سرمایه اولیه کلان و … ندارد و بسیار کم‌هزینه و مقرون به صرفه می باشد و درآمد قابل توجهی را جذب می کند. ارائه یک بسته بندی مناسب و با کیفیت نشان از احترام به مشتریان و فرهنگ سازی می باشد که بسیار مهم و حیاتی است. سرعت بالای انجام بسته بندی توسط این دستگاه از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند و روند تولید محصولات را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. با کاهش میزان خطا به همان میزان ، خسارت و زیان های احتمالی کاهش پیدا می کند.

دستگاه بسته بندی شامپو شرکت شویا سازان

شرکت شویا سازان در زمینه های راه اندازی خط تولید مایع دستشویی ، شوینده های صنعتی و خانگی ، لیوان یک بار مصرف ، سفره یک بار مصرف و … فعالیت می کند و ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب و متخصص می باشد. این شرکت دارای مدال ها و افتخارات قابل توجهی است.

از جمله اصلی ترین مزایای این شرکت می توان به موارد پایین اشاره کرد :

  • آموزش نصب و اجرای تمامی دستگاه بسته بندی شامپو
  • پشتیبانی استفاده از تمامی دستگاه بسته بندی شامپو
  • ارائه ضمانت کیفیت خط تولید

برای کسب اطلاعات کافی و دریافت خدمات مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۸ تماس بگیرید و یا به سایت شرکت شویا سازان مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *