قیمت دستگاه های تولید کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی نوعی کیسه زباله است که در قالب یک رول یا پک قرار دارد. این کیسه‌ها به صورت یکپارچه و متصل به یکدیگر در یک رول تولید و بسته‌بندی می‌شوند. این روش بسته‌بندی امکان استفاده آسان از کیسه‌ها را فراهم می‌کند و معمولاً در منازل، ادارات، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌هایی که به کیسه‌های زباله زیاد نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیسه های زباله رولی توسط دستگاه های تولید کیسه زباله رولی تولید می گردد و ما در این مقاله در مورد قیمت دستگاه های تولید کیسه زباله می پردازیم. با ما همراه باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. 

مشاوره در زمینه تولید
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 284228-021
شماره تماس: 92001623-021

دستگاه های تولید کیسه زباله رولی

همانطور که می دانید، تولید کیسه زباله یکی از بهترین مشاغل است که درآمد بالایی نیز دارد. اما این کسب و کار برای شروع نیاز به دستگاه هایی دارد تا شما بتوانید کسب و کار خود را، با سرعت و تعداد تولید بالا شروع کنید. در ادامه توضیحات کاملی در مورد این دستگاه ها ارائه خواهیم کرد.

دستگاه تولید نایلون

دستگاه تولید نایلون یکی از دستگاه های تولید کیسه زباله رولی اصلی است. این دستگاه از نوع اکسترودر بوده و وظیفه تولید نایلون را بر عهده دارد. فرایند تولید نایلون از طریق اکسترودر صورت می‌گیرد که در آن مواد اولیه چون گرانول‌های پلی‌اتیلن در دمای بالا و فشار اکسترود شده و از قالب‌های خاصی عبور کرده و به شکل نایلون خارج می شوند.

این دستگاه دارای قالب یا دیزاین مخصوصی است که به وسیله آن می‌توان نایلون را در ابعاد مورد نظر تولید کرد. عرض مقطع نایلون تولیدی معمولاً بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر است، اما برخی از دستگاه‌ها این قابلیت را دارند که عرض ۱۲۰ سانتی متری نیز تولید کنند.

پس از تولید، به شکل رول‌های بزرگ جمع‌آوری می‌شوند. این رول‌ها مانند طاقه‌های پارچه به نظر می‌رسند و برای ارسال به دستگاه‌های بعدی برای دوخت و برش کیسه‌های زباله استفاده می‌شوند. این دستگاه تولید نایلون، بخش مهمی از فرایند تولید کیسه‌های زباله رولی را تأمین می‌کند و کیفیت و ابعاد نایلون تولیدی می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت نهایی کیسه‌ها داشته باشد.

قیمت دستگاه های تولید کیسه زباله رولی

دستگاه دوخت کیسه زباله یکی از دستگاه های تولید کیسه زباله رولی

دستگاه دوخت کیسه‌های نایلونی در خط تولید کیسه‌های زباله رولی یک دستگاه حرارتی است که وظیفه ایجاد اتصال بین دو لایه نایلون را دارد. این دستگاه از دو لبه باریک و داغ برای ایجاد اتصال دائمی بین دو لایه نایلون استفاده می‌کند. فشار و حرارت اعمال شده به وسیله پرس باعث می‌شود که لایه‌های نایلون به یکدیگر چسبیده و دوخت شوند.

اندازه دستگاه دوخت بستگی به عرض نایلون‌های تولیدی دارد. این دستگاه‌ها باید با دقت و کیفیت بالا تولید شوند تا اتصال دو لایه نایلون به نحوی صحیح و دائمی انجام شود. استفاده از دستگاه‌های با کیفیت موجب می‌شود که کیسه‌های زباله هنگام استفاده، با مشکلاتی مانند باز شدگی یا نشتی در نقاط دوخت مواجه نشوند.

نوع دوخت ستاره‌ای یکی از روش‌های پرکاربرد در دستگاه‌های دوخت است. در این نوع دوخت، دو لایه نایلون به شکل ستاره‌ای و با دقت بالا دوخته می‌شوند، که این کار باعث کاهش احتمال پارگی و نشتی در نقاط دوخت می‌شود.

برای خرید با ما تماس بگیرید.

مشاوره در زمینه تولید
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 284228-021
شماره تماس: 92001623-021

دستگاه پرفراژ کیسه زباله

یکی از دستگاه های تولید کیسه زباله رولی دستگاه پرفراژ است. دستگاه پرفراژ کیسه‌های زباله در خطوط تولید کیسه‌های زباله رولی بکار می‌رود و وظیفه آن ایجاد خطوط برش یا سوراخ‌های کوچک در کیسه‌ها می باشد تا کاربر بتواند آن‌ها را به راحتی جدا کرده و استفاده نماید.

این دستگاه برای کیسه‌های رولی مهم است زیرا در این نوع کیسه‌ها، کیسه‌ها به صورت پی در پی و در قالب یک رول تولید می‌شوند. پرفراژ کردن کیسه‌ها باعث می‌شود که کاربران بتوانند آن‌ها را به آسانی از هم جدا کرده و استفاده کنند.

این دستگاه‌ها می توانند به صورت خودکار یا نیمه خودکار عمل کنند. در نسخه خودکار، دستگاه به طور خودکار بدون نیاز به اپراتور عملیات پرفراژ را انجام می‌دهد. اما سرعت تولید کمتری دارد. از سوی دیگر، نسخه نیمه خودکار نیاز به اپراتور دارد و سرعت تولید بیشتری دارد.

چگونگی استفاده از دستگاه های تولید کیسه زباله رولی

افرادی که به دنبال کسب و کار پر درآمد هستند در کنار شناخت دستگاه ها و قیمت دستگاه های تولید کیسه زبالی رولی، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند تولید کیسه زباله رولی نیز داشته باشند. این فرآیند کار سختی نیست و با آموزش می توان آن را آموخت اما لازم است تا حتما دستگاه های تولید کیسه زباله رولی مناسب برای شروع خط تولید کیسه زباله تهیه شوند و از آنها بهره برد.

برای تولید نایلون در ابتدا مواد اولیه (گرانول‌های پلی‌اتیلن) به داخل اکسترودر (ماشینی مشابه به خمیر‌کش) می‌روند. در اینجا، مواد تحت فشار و دمای بالا به شکل نایلون مایع تبدیل می‌شوند.

سپس نایلون مایع از قالب‌های خاص عبور می‌کند تا به شکل لایه‌های متناوب یا به شکل یک لایه، برش داده شود. این قالب‌ها ابعاد نهایی کیسه‌های زباله را مشخص می‌کنند و در انتها لایه‌های تولید شده به شکل رول‌های بزرگ جمع‌آوری می‌شوند. در ادامه کیسه‌های نایلون از رول خارج شده و به دستگاه دوخت منتقل می‌شوند.

 در این مرحله، دستگاه دوخت با داغ کردن و فشردن لبه‌های کیسه‌ها، اتصال دائمی بین دو لایه نایلون ایجاد می‌کند. این دوخت معمولاً به شکل دو لبه باریک و داغ روی دو لایه نایلون انجام می‌شود.

استفاده از دستگاه پرفراژ برای تولید کیسه‌های زباله رولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیسه‌ها با استفاده از دستگاه پرفراژ به صورت یکنواخت و متصل به هم برش داده می‌شوند تا بتوانند به آسانی از هم جدا شوند.

در آخر کیسه‌های زباله حاصل از این فرآیند در بسته‌های مناسب برای ارسال به بازار بسته‌بندی می‌شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند.

قیمت دستگاه های تولید کیسه زباله رولی

قیمت دستگاه‌های تولید کیسه زباله رولی می تواند بسته به اندازه، نوع و قابلیت‌های دستگاه، مواد اولیه استفاده شده و همچنین تکنولوژی مورد استفاده، متفاوت باشد. دستگاه‌های تولید کیسه زباله رولی از ابعاد و ویژگی‌های مختلفی برخوردارند که تاثیر بسیاری بر قیمت نهایی دارند. دستگاه‌های بزرگتر و با ظرفیت تولید بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

دستگاه هایی که ویژگی‌های خاص مانند خودکار بودن، کنترل دقیق دما و سرعت، سیستم‌های اتوماتیک و … دارند قیمت بالاتری نیز دارند.

دستگاه‌های با کیفیت بالا معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند و برای مدت طولانی‌تر کارایی بهتری دارند.

قیمت دستگاه های تولید کیسه زباله رولی که متعلق به برندهای معتبر و مشهور هستند، بالاتر می باشد و خدمات پس از فروش و کیفیت بالاتری نیز دارند.

قبل از خرید دستگاه، می‌توانید با شرکت شویاسازان تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد قیمت‌ها و ویژگی‌های دستگاه‌ها دریافت کنید. همچنین، باید توجه داشته باشید که هزینه‌های مرتبط با نگهداری، تعمیرات و آموزش نیز می تواند به طور مستقیم بر قیمت نهایی تاثیر بگذارد.

مشاوره در زمینه تولید
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 284228-021
شماره تماس: 92001623-021

جمع بندی دستگاه های تولید کیسه زباله رولی

در خرید دستگاه زباله رولی، چند نکته مهم وجود دارد و فقط قیمت دستگاه های تولید کیسه زباله رولی ملاک نیست و باید به نوع و کیفیت دستگاه، قابلیت های دستگاه براساس نیازهای تولیدی و … نیز توجه شود تا محصولی با کیفیت که نیاز خریدار را برطرف کند تولید شود.

اگر مراحل تولید به درستی انجام شوند و از دستگاه های مناسب استفاده کنید و بتوانید سفارش بالا از بازار دریافت کنید، قادر خواهید بود به درآمد بالایی از طریق تولید کیسه زباله برسید و تحولی عظیم در زندگی خود داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *