یک تفاوت عمده و اصلی شویاسازان با رقبا، بحث اعطای نمایندگی است. در حالی که باقی رقبا، تنها به فروش دستگاه‌های خط تولیدهای مختلف می‌پردازند، شرکت شویاسازان علاوه بر فروش دستگاه های گارانتی دار با بهترین کیفیت  و قیمت به اعطای نمایندگی نیز می‌پردازد. یعنی شما با خرید خط تولیدهای شویاسازان، نمایندگی شویاسازان را نیز دریافت می کنید.

در رابطه با بحث نمایندگی نیز بهتر است بدانیم، در هر لاین شرایط متفاوت است. اما در حالت کلی، 3 موضوع اصلی وجود دارد:

  1. شرکت شویاسازان تعهد می دهد که مواد اولیه را به هر مقداری که نماینده محترم نیاز داشته باشد، برای ایشان فراهم نماید. خود شرکت این مواد اولیه را فراهم می کند و به این شکل نیست که شما به جای دیگری ارجاع داده شوید.
  2. نمایندگان محترم حق استفاده از لوگو و برند شویاسازان را دارند و می توانند از اعتباری که این برند دارد استفاده کند و از مزایای تبلیغات آن استفاده نمایند. همچنین هر نوع بسته بندی که خود شرکت شویاسازان برای محصولات مختلف دارد، شما می توانید از آن بسته بندی ها و برچسب ها و … استفاده نمایید.
  3. سومین موضوع که بسیار مهم است نیز، این است که شرکت شویاسازان در بحث فروش به نمایندگان خود کمک می کند. یعنی حتی از نمایندگان محصولات خریداری می شود. البته شرایط برای هر لاین متفاوت با لاین دیگر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *