دستمال کاغذی

دستمال کاغذی

استفاده از دستمال برای پاکیزگی محیط پیرامون و حتی سطوح بدنمان، کاملاً مشهود و از نیازهای اساسی ماست. دستمال کاغذی از سبک‌ترین نوع بافت کاغذ تشکیل می‌شود. این بافت‌های کاغذی با پیشرفت علم و تکنولوژی به نرم‌کننده‌ها، لوسیون‌ها و خوش‌بوکننده‌ها برای ایجاد حس بهتر برای مصرف‌کننده آغشته شده‌اند.
دستمال کاغذی جعبه‌ای هپی هوم با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، با استفاده از خمیر الیاف سلولزی و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید و عرضه شده است.

 

دستمال کاغذی هپی هوم، فاقد پرز، سوراخ، لکه و الیاف کلوخه شده و دارای رنگی کاملاً سفید می‌باشد. پراکندگی الیاف در این دستمال کاغذی کاملاً یکنواخت است. همچنین فاقد بوی نامطبوع است. بسته‌های مقوایی دستمال کاغذی هپی هوم دارای استحکام مناسب بوده و در طی زمان شکل ظاهری خود را نگه می‌دارد.
نکته مهم دیگر این است که هنگام کشیدن یک برگ از دستمال کاغذی هپی هوم، برگ‌های دیگر خارج نمی‌شوند.
تعداد برگ‌های دستمال کاغذی جعبه‌ای هپی هوم ۱۵۰ برگ و هر برگ دارای دولایه می‌باشد.

جمع‌بندی

ما در شویاسازان با بهره‌مندی از آخرین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها، دستگاه‌های تولیدی و فرمول‌ها، اقدام به تولید انواع محصولات شوینده خانگی کردیم. همچنین شویاسازان با این رویکرد که افراد با سرمایه و امکانات متناسب با خود می‌توانند واحد تولیدی خود را راه‌اندازی کنند توانسته در چند سال گذشته ده‌ها واحد تولیدی را در مناطق محروم راه‌اندازی کرده و موجب اشتغال جوانان کشور گردد. مأموریت ما تولید کار با بالاترین کیفیت برای هر مشتری، در هر پروژه است. بیایید با رویکرد میان‌رشته‌ای ما در طراحی و توسعه همکاری کنیم و تأثیرگذار باشیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال کاغذی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال کاغذی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *