محصولات هپی هوم

محصولات هپی هوم، محصولات بسیار قدرتمند و استانداردی هستند که در انواع مختلفی تولید می‌شوند و محصولی قابل ‌اعتماد و معتبر هستند. برند هپی هوم دارای خط تولید لیوان کاغذی، محصولات سلولزی دیگر، انواع محصولات با‌کیفیت است.

شرکت هپی هوم با بهترین کیفیت و مواد اولیه کار می‌کند و می‌تواند با برندهای معروف رقابت کند. تولید کننده با راه‌اندازی انواع خطوط تولید می‌تواند سود و مزایای بسیاری را به دست آورد که ما در این مقاله به بحث و بررسی در مورد محصولات هپی هوم می‌پردازیم.

هپی هوم چه محصولاتی دارد؟

محصولات هپی هوم باکیفیت کاملاً استاندارد تولید می‌شوند و بسیار قوی هستند. این محصولات دارای زیر مجموعه‌های زیادی هستند که برای شستشو و نظافت اقلام مختلف استفاده می‌گردند. شرکت هپی هوم دارای محصولات زیر است:

هپی هوم چه محصولاتی دارد؟

  • شوینده صنعتی و خانگی هپی هوم

حضور محصولات هپی هوم در فروشگاه‌ها بسیار زیاد است، چنانچه می‌توان گفت باتوجه‌به تعداد نمایندگی‌های بالای هپی هوم در سراسر کشور، تقریباً هیچ فروشگاهی وجود ندارد که محصولاتی از این برند خوش‌نام نداشته باشد. به دلیل تقاضای بالای این محصول، خط تولید مواد شوینده صنعتی یکی از محبوب‌ترین خط‌تولیدهای این برند در این صنعت شناخته شده است.

یکی از محصولات پرطرف‌دار این برند بوده که دارای غلظت بالا است. در این محصول از محلول هیپوکلریت سدیم و مقداری تثبیت‌کننده استفاده شده است که لکه سفت را از روی لباس سفید پاک‌کرده و باعث خوشحالی و رضایت استفاده‌کنندگان می‌شود. شوینده‌های صنعتی برای تمیز‌کردن تجهیزات و دستگاه‌ها، تمیز‌کردن فضای داخلی کارگاه‌ها و کارخانجات به‌کار می‌روند.

شوینده به محلولی گفته می‌شود که می‌تواند هر نوع آلودگی فیزیکی و شیمیایی را از نواحی مختلف حذف کند. شما می‌توانید نام‌های مختلف محلول‌های پاک‌کننده و تمیز‌کننده را از منابع مختلف مشاهده کنید. برخی برای سطوح خاص مانند فلز یا چوب طراحی شده‌اند، درحالی‌که برخی دیگر می‌توانند تمام سطوح را به طور کامل تمیز کنند.

  • دستمال کاغذی عپی هوم

یکی دیگر از محصولات هپی هوم، دستمال کاغذی است که برای جلوگیری از انتشار ویروس‌ها، این محصول نیز گزینه‌ای عالی است. زیرا هر بار که از این محصول استفاده می‌شود دور ریخته شده و این ویژگی  یکبار مصرف بودن در جلوگیری از انتشار بیماری ها و میکروب‌ها از محیطی که در آن زندگی می‌کنند بسیار مؤثر است.

امروزه انواع مختلفی از این محصول در بازار تولید و عرضه می‌شود. اما به این معنی نیست که همه کاغذها خوب هستند و می‌توانید از همه نوع استفاده کنید. یکی از محصولات پرفروش این برند پرطرف‌دار این محصول آن ؛ زیرا پرز، سوراخ و نخ ندارد.

  • مایع ظرفشویی Happy Home

این محصول می‌بایست دارای قدرت پاک‌کنندگی بالایی باشد. به دلیل استفاده از مخلوط سورفکتانت‌های آنیونی، غیریونی و آمفوتریک در فرمول شیمیایی آن، چربی و چرک سطحی به‌سرعت و به طور کامل پاک می‌شود. یکی دیگر از محصولات هپی هوم، محصول پرطرف‌دار خط تولید مایع ظرف‌شویی هپی هوم است و به دلیل دارابودن آنزیم، سفیدکننده و عامل شستشوی نامتقارن و استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا، تأثیر زیادی در آسیب‌دیدگی دارد. به همین دلیل این محصول کاربران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

برای خرید محصولات خانگی هپی هوم توجه داشته باشید که این محصول دارای PH خنثی بوده و باعث تحریک پوست دست نمی‌شود و به دلیل وجود سورفکتانت آمفوتریک، حساسیت پوست را کاهش داده و همین عامل محصول را پر‌فروش می‌کند. محصولات این برند هم اکنون به کشورهای خارجی مانند ترکیه، ارمنستان، عراق و آذربایجان صادر می‌شود.

  محصولات هوم چه قیمتی دارد؟

قیمت محصولات هپی هوم باتوجه‌به مواد شیمیایی به‌کاررفته در آن و باتوجه‌به نوع و حجم محاسبه می‌شود. این نوع محصولات در انواع مختلف و دربسته بندی‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام قیمت خاص خود را دارند. قیمت این محصولات بسته به نوع و سایز آن متفاوت است.

  محصولات هوم چه قیمتی دارد؟

هر کدام از محصولات هپی هوم پایه و ترکیب خود را دارند، برخی از آن‌ها بوی تند و برخی بوی شیرین دارند و هر فردی باتوجه‌به نیاز خود نوع مناسبی را انتخاب می‌کند. شرکت‌ تولیدی هپی هوم برای رفع نیازهای مردم در حوزه این محصولات تأسیس شده‌است. همچنین این شرکت‌های تولیدی سعی می‌کنند هر روز کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و در ظرف نگهداری و طراحی درب پاک‌کننده ایجاد کنند تا فضا را اشغال نکنند و از طرفی کار با آن‌ها راحت‌تر شود.

 

 محصولات هپی هوم را از کجا بخریم؟

در ایران که به عید نوروز نزدیک می‌شویم، میزان خریدوفروش این نوع محصولات بسیار افزایش می‌یابد. برای اینکه در خرید محصولات هپی هوم به‌درستی عمل کنید و باکیفیت‌ترین نوع آن را خریداری کنید، باید به چند نکته توجه کنید.برای خرید این محصول در انواع مختلف، مشتری باید بر روی نیاز خود تمرکز کند و باتوجه‌به نوع و محصول موردنظر خود خرید کند.

 محصولات هپی هوم را از کجا بخریم؟

در خرید این نوع محصولات به استانداردها توجه کنید و حتماً به بسته‌بندی محکم و مطمئن آن توجه کنید. همچنین هنگام خرید محصولات هپی هوم باکیفیت خوب به مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و مشخصات مختلف آن‌ها توجه کنید و آنها را هوشمندانه انتخاب کنید. مهم‌تر از همه این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر که دارای مجوز رسمی هستند و زیر نظر نمایندگی شرکت هپی هوم تایید شده‌اند، خریداری کنید.

 

محصولات هپی هوم محصولی ایمن با کارایی و عملکرد عالی هستند و تنها با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند. خط تولید مواد شوینده خانگی هپی هوم به‌صورت کاملاً استاندارد به‌صورت پودری و مایع تولید می‌شود و می‌توان آن را یکی از بهترین شوینده‌ها دانست.  محصولات این برند دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را به یکی از بهترین محصولات در ایران تبدیل می‌کند.

 

در حال نمایش 5 نتیجه