دستگاه تولید کیسه فریزر

دستگاه‌ تولید کیسه فریزر مجموعه‌ای  از دستگاه‌هایی است که علاوه بر تولید  کیسه فریزر برای تولید  نایلکس دسته‌دار، نایلکس بدون دسته، کیسه زباله و… استفاده می‌شود. در این مقاله به چند نوع دستگاه خط تولید کیسه فریزر اشاره می‌کنیم.

  • دستگاه مخلوط کن مواد اولیه
  • دستگاه تولید کیسه فریزر یا نایلون رولی
  • دستگاه دوخت کیسه فریزر رولی که در خط تولید کیسه فریزر که واجب است.
  • دستگاه پرفراژ کیسه فریزر رولی
  • دستگاه کمپرسور هوای فشرده

در ادامه مطلب به جزئیات دستگاه‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا از انواع دستگاه تولید کیسه فریزر مطلع شوید و بتوانید یکی از روش های سرمایه گذاری در ایران را با خریداری این نوع دستگاه با اطمینان خاطر برگزینید.

دستگاه تولید کیسه فریزر چیست؟

دستگاه تولید کیسه فریزر برای تولید کیسه فریزرهای زیادی است که انواع مختلف کیسه فریزر را به وسیله آن تولید می‌کنند. امروزه در بازارها کیسه فریزرها با انواع متنوع موجود است که بهترین روش برای نگهداری از مواد غذایی به حساب می‌آیند.

دستگاه تولید کیسه فریزر چیست؟

این دستگاه با استفاده از کمپرسور هوا و با در نظر گرفتن قالب و همچنین مواد اولیه کیسه فریزر تولید می‌کند. بیشتر بخش‌های دستگاه به صورت اتوماتیک است که باعث به سرعت پیش رفتن روند تولید و همچنین نیازمند به تعداد کم نیرو برای کار کردن با آن می‌شود.

خرید دستگاه تولید کیسه فریزر

از آنجایی که دستگاه تولید کیسه فریزر یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های صنعت نایلون سازی است، در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. هر یک از این دستگاه‌ها وظایف متفاوتی بر عهده دارند که با قرار گرفتن در کنار هم به تولید کیسه فریزر کمک می‌کنند. برای خرید این نوع دستگاه قبل از هر کاری بایستی نوع نایلون را تعیین کرده و با دانستن انواع آنها دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

راهنما‎ خرید دستگاه تولید کیسه فریزر

جهت راه‌اندازی خط تولید کیسه زباله همچون فریزر ابتدا لازم است از سطح رقبای خود مطلع باشید و همچنین روش‌های جدیدتری را در تولید در نظر بگیرید. علاوه بر این لازم است با انواع آن آشنا باشید. این دستگاه‌ها معمولاً از ترکیب چند دستگاه کوچک ساخته شده است؛ در نتیجه محصول نهایی به وجود می‌آید که در ادامه مطلب انواع دستگاه‌های تولید نایلون را برایتان شرح می‌دهیم.

راهنما‎ خرید دستگاه تولید کیسه فریزر

  •  تولید کیسه فریزر که یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها در زمینه تولید نایلکس است. این دستگاه با استفاده از کمپرسور هوا، مواد اولیه، قالب و… رول نایلون تولید می‌کند که انواع مختلفی دارد. این نوع دستگاه مخصوص تولید کیسه فریزر، نایلکس، کیسه فریزر دسته‌دار و… است. نایلون‌ها به کمک غلتک در این دستگاه به شکل یک لایه و دو لایه رول می‌شوند.
  •  دوخت انواع نایلون پرکاربرد و ضروری است که پس از تولید رول‌های نایلونی وارد دستگاه دوخت می‌شوند. از این دستگاه در اکثر مواقع برای دوخت کیسه فریزرها، کیسه زباله، کیسه فریزر دسته‌دار و… استفاده می‌شود.
  • دستگاه پرفراژ زن نایلون در زمینه نایلون سازی برای انواع نایلون‌هایی که در آنها خط پرفراژ قرار دارد استفاده می‌شود و آنها را به شکل رولی می‌دوزند این دستگاه برای خط پرفراژ انواع کیسه فریزر، سفره‌های یکبار مصرف، کیسه‌های زباله و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دستگاه در دو نوع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار موجود است که در دستگاه تمام اتوماتیک تمامی مراحل بدون نظارت اپراتور انجام می‌شود، اما دستگاه‌های نیمه اتوماتیک دارای سرعت زیادی بوده و به یک شخص نیاز دارد.

  • پانچ نایلون در زمینه تولید انواع نایلون‌های دسته‌دار مورد استفاده قرار  می‌گیرد که بعد از دوخت وارد این دستگاه شده تا دسته‌ها نیز پانچ شوند. این نوع دستگاه در تولید کیسه فریزرها، سفره‌های یکبار مصرف و دیگر انواع کیسه‌های بدون دسته کاربرد ندارند.
  • می توان گفت دستگاه کمپرسور هوا فشرده در تمامی زمینه تولید کاربرد دارد. وظیفه این دستگاه کمپرسور کردن هوا به داخل دستگاه تولید است. اصولاً این کمپرسورهای هوا ۱۵۰ لیتری انتخاب مناسبی برای خطوط تولید است. البته توجه به مشخصات دستگاه نیز بخش دیگری است.
  • دستگاه اکسترودر فیلم از بخش‌های مهم دستگاه تولید محصولات پلاستیکی مانند کیسه فریزر، نایلکس و سلفون است. یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ها در زمینه تولید پلاستیک به شمار می آید.
  • دستگاه شیرینگ پک در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد. نایلون‌ها بعد از تولید در این دستگاه با استفاده از حرارت آن را به دور کیسه می‌چسباند. این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار موجود است. در کل این دستگاه‌ها در انواع مختلفی قرار دارند که می‌توان با توجه به تولید خود نوع مد نظر را انتخاب کرد.

فضا مورد نیاز دستگاه تولید کیسه فریزر

به جهت فضای مورد نیاز دستگاه تولید کیسه فریزر انبار مواد اولیه و همچنین محصول نهایی به فضای ۵۰ الی ۱۰۰ متر نیاز است. همچنین لازم است فضای مورد نظر بهداشتی بوده و کف و دیوارها نیز قابل شستشو باشند.

فضا مورد نیاز دستگاه تولید کیسه فریزر

جهت دریافت پروانه کسب لازم است تولید کنندگان به اتحادیه پلاستیک و ظروف یکبار مصرف  مراجعه کنند. همچنین می‌توانید از شرکت شویا سازان که محصولات هپی هوم را وارد بازار ایران کرده اند، در رابطه با انتخاب فضای مورد نیاز مشاور دریافت کنند.

قیمت دستگاه تولید کیسه فریزر

همانطور که می‌دانید دستگاه تولید کیسه فریزر دارای کاربرد و کیفیت بالایی هستند. امروزه این دستگاه‌ها همچون دستگاه تولید کیسه زباله با انواع برندها در بازار وجود دارند که قیمت آنها یکسان نیست. برای بیشتر بودن عمر و قابلیت‌های دستگاه بهتر است هزینه بیشتری در خرید نیز در نظر داشته باشید. معمولاً کارکرد بیشتر دستگاه‌ها به صورت اتوماتیک است. اصولاً این دستگاه‌ها کم مصرف هستند و برای راه‌اندازی دستگاه به یک شخص نیاز دارید.

مشاوره خرید دستگاه تولید کیسه فریزر

از آنجایی که کیسه فریزر یکی از لوازم پرمصرف در زندگی روزمره است و مردم جهت بسته‌بندی مواد غذایی از کیسه فریزر استفاده می‌کنند و همچنین مصرف این محصول بیش از حد است. دستگاه تولید کیسه فریزر راهی برای وارد شدن به بازار کاری پردرآمد به حساب می‌آید.

مشاوره خرید دستگاه تولید کیسه فریزر

گروه تولید شویا سازان با فروش بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه ها از بهترین و جدیدترین برندهای روز است تا مورد کمک افرادی که قصد شروع فعالیت در این زمینه را دارند قرار بگیرد.

این شرکت با مدیریت جناب شاهین خوشنویسان از سال ۱۳۸۳ فعالیت داشته است، به جهت تولید انواع دستگاه‌های صنعتی و کارآگاهی پرداخته است. این شرکت نه تنها در زمینه تولید دستگاه‌های مواد اولیه و بسته‌بندی تلاش می‌کند، بلکه سعی بر این دارد که مشتریان و نمایندگان بهترین درآمد را در بخش فعالیت خود نیز داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *