خط تولید سیم ظرفشویی

نمونه خط تولید سیم ظرفشویی

سیم ظرفشویی یک وسیله پر کاربرد است که در هر آشپزخانه ای یافت می شود. این ابزار کاربردی اولین بار در سال 1896 تولید شد. سیم طرفشویی انواع مختلفی دارد اما یک مورد کاربردی آن که در همه فروشگاه ها و منازل یافت می شود، سیم ظرفشویی کلاسیک می باشد. این مدل سیم، برای ساییدن سطوح زبر و محکم، سطح چوب و فلز، شست و شوی ظروف منزل، شیشه و ظروف سفالی مورد استفاده قرار می گیرد. سیم ظرفشویی باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد از جمله بی بو و ضد زنگ. سیمی که این مزایا را داشته باشد بی شک بهترین وسیله برای شستشو است.

 

فضایی مورد نیاز برای خط تولید سیم ظرفشویی

دستگاه های تولید سیم ظرفشویی و همچنین اسکاچ که به طور اتوماتیک کار می کنند، ابعادی در حدود 10 الی 15 متر می باشند. بنابراین اگر قصد دارید کسب و کار خود را در حد کوچک راه اندازی نمایید می توانید در منزل، اتاق، کارگاه کوچک، پارکینگ، انبار، پشت بام، حیات خلوت و سایر نقاط این کار را انجام دهید. در این شرایط شما تولید زیادی نخواهید داشت. زیرا هر چه فضا بزرگ تر باشد، به طبع تعداد دستگاه بیشتری در آن جای گرفته و محصولات بیشتری تولید خواهد شد. حال اگر شما قصد دارید خط تولید سیم ظرفشویی را به شکل وسیع و گسترده راه اندازی کنید به فضایی با ابعاد حدودی 20*30 متر نیاز دارید تا تولید خود را به صورت انبوه به انجام برسانید.

این مسئله که در ابتدای کار خود چه تعداد دستگاه و فضایی با چه اندازه نیاز دارید باید توسط کارشناسان تخمین زده شود. بنابراین شما می توانید با کارشناسان مجرب شویا سازان تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

هزینه اولیه مورد نیاز برای خط تولید سیم ظرفشویی

مواد اولیه تولید سیم ظرفشویی استیل و کربن کم می باشد. این مواد به میزان انبوه و زیاد با قیمت مناسب در ایران تولید شده و تولید کنندگان سیم ظرفشویی می توانند با قیمت کم و مقرون به صرفه آن ها را تهیه نمایند. از سمت دیگر برای تولید سیم ظرفشویی نیاز به دستگاه مخصوص می باشد. این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک، ایرانی، چینی و غیره و با ضمانت و بدون ضمانت در دسترس هستند. شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از انواع دستگاه ها را تهیه نمایید. ماشین آلاتی که در حال حاضر در ایران تولید می شوند، اکثرا دارای گارانتی بوده و نصب و راه اندازی رایگان دارند. این مسئله باعث کاهش هزینه شما تولید کننده عزیز می گردد.

 

مشاوره خط تولید سیم ظرفشویی

یک وسیله کاربردی در هر آشپزخانه ای سیم ظرفشویی است و تمامی خانم های خانه دار و شاغل با این وسیله سرو کار دارند. هر چند که امروزه با پیشرفته شدن تمامی وسایل آشپزخانه و ورود ماشین ظرفشویی به بازار، شما تولید کنندگان را نگران کرده است اما این وسیله کاربردهای زیادی داشته که منحصر به فرد نیز می باشد و جایگزینی نخواهد داشت. از جمله کاربردهایی که می توان برای سیم ظرفشویی مثال زد عبارت است از:

  • خاصیت ضد زنگی بالا و مقاومت بالا در برابر رطوبت؛ این خواص منجر به ماندگاری بالای این محصول می گردد.
  • سیم ظرفشویی برای تمیز کردن ظروفی که غذاهای سوخته شده در کف آن چسبیده است، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این وسیله برای شستشوی ظروف روحی بسیار کاربردی می باشد و در عین حال عملکرد پاک کنندگی بسیار خوبی دارد.
  • سیم ظرفشویی در وزن های مختلف (۱۵، ۲۰ و ۲۵ گرمی)، برندهای داخلی و خارجی و مدل های متنوعی به بازار عرضه می گردد و هر کس با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند هر کدام از آن ها را تهیه کند.

افراد زیادی با سرمایه های میلیونی تا میلیاردی قصد تولید و راه اندازی خط تولید دارند. لذا ضروری است پیش از راه اندازی کسب و کار خود در مورد تمامی مسائل جانبی و جزئی مخصوص هر کسب و کار تحقیق نمایید. رقابت سنگینی بین کسانی که خط تولید دارند شکل گرفته است بنابراین باید به بهترین شکل و متمایز نسبت به بقیه تولید کنندگان نسبت به راه اندازی خط تولید مد نظر خود اقدام نمایی. شویا سازان در این راستا به کمک شما می آید و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است.