خط تولید کیسه فریزر

نمونه خط تولید کیسه فریزر

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است.

    دستگاه  تولید کیسه فریزر

    بسیاری از افراد در هنگام بسته بندی کردن خود با چالش هایی مواجه می شونو . در این زمینه دستگاه تولید کیسه فریزر بسیار زیادی به وجود آمده اند که انواع کیسه فریزر را تولید می کنند و به شما در بسته بندی کمک خواهند کرد در حال حاضر در بازار کیسه فریزرهای متنوعی وجود دارد که به بهترین وجه ممکن می توانند غذا را نگهداری کنند .

    این کیسه های فریزر از نظر مقاومت ، شفافیت و سهولت استفاده در خانواده های متنوعی طبقه بندی می شوند .

    بهترین دستگاه های خط تولید کیسه فریزر رولی از قابلیت سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در مدت زمان اندکی سود دهی بسیار بالا دارند بیش تر قسمت های دستگاه تمام اتوماتیک می باشد و شما نیاز به کم ترین تعداد نیرو برای کار کردن با آن دارید علاوه بر این اصلا نیاز به محیط بزرگی ندارد و کار کردن با آن بسیار ساده است .

    تولید کیسه فریزرتولید کیسه فریزر

    فرآیند خط تولید کیسه فریزر دارای مراحلی می باشد . در خط تولید کیسه فریزر اولین مرحله از پروسه تولید این محصول ، آماده نمودن فرمولاسیون و ترکیب مواد است .

    آماده نمودن فرمولاسیون مطابق با خصوصیات و ویژگی‌های محصول مورد نظر می باشد . بعد از آماده نمودن هر ترکیب آن را وارد دستگاه میکسر می‌ کنیم که وظیفه مخلوط کردن مواد اولیه را با هم دارد پس از مخلوط شدن ، مواد توسط نوار نقاله یا به شکل دستی به قسمت تولید کیسه فریزر منتقل می‌ شود .
    مواد ذوب شده و در درون سیلندر به جلو هل داده می‌ شوند . بعد از آن به کمک ماردون ، مواد پلیمری همانند یک حباب از محفظه قالب دستگاه خارج شده و به سمت بالا حرکت می‌ کنند . ا

    رتفاع خط تولید کیسه فریزر در حدود چهار متر می باشد که برای خنک کاری رول کیسه‌ های تولید شده استفاده می گردد . زمانی که رول کیسه ها خنک شدند برای رول شدن و در آمدن به شکل یک طاقه به سمت پایین حرکت می‌ کنند .

    قیمت دستگاه تولید کیسه فریزرقیمت دستگاه تولید کیسه فریزر

    در خط تولید کیسه فریزر باید بدانید که این دستگاه ها کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و در حال حاضر برندهای متنوعی از آن در بازار وجود دارد که قیمت کیسه فریزر رولی متنوع می باشد .

    در صورتی که قابلیت ، ظرفیت ، کارایی و عمر دستگاه بالاتر باشد برای تهیه آن ها باید هزینه بیش تری را هم پرداخت کنید . اما در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که چه میزان سرمایه صرف کسب و کار می کنید و چه میزان سرمایه مصرفی شما قابل بازگشت می باشد .

    کارکرد دستگاه ها کاملا اتوماتیک می باشد  و از سرعت بسیار بالایی برخوردار است میزان ضایعات این دستگاه بسیار کم است و با ابعاد مناسب خود فضای کمی را اشغال می کند معمولاً این دستگاه ها بسیار کم مصرف هستند و با برق سه فاز کار می کنند .

    برای راه اندازی دستگاه شما تنها نیاز به یک اپراتور خواهید داشت . از لوازم مورد استفاده یک بار مصرف در جامعه کیسه فریزرها هستند که استفاده از آن ها دامنه وسیعی دارد با این که برای محیط زیست اصلا مفید نیستند و بازیافت آن ها هم بسیار مشکل می باشد.

    اما کارهای روزمره بسیار راحت تر می شود و نقش آن ها غیر قابل انکار می باشد با این وجود استفاده از کیسه فریزر ها روز به روز در حال افزایش می باشد .

    دستگاه تولید کیسه فریزر رولدستگاه تولید کیسه فریزر رول

    اصلیترین دستگاه مورد کاربرد در خط تولید کیسه فریزر دستگاه تولید نایلون می باشد . که این دستگاه‌ ها اکسترودی می‌ باشند که به روش حجمی ضخامت و سطح مواد را کاهش ‌می‌ دهند .

    در این دستگاه مواد پلیمری که خاصیت شکل پذیری خوبی دارند توسط غلتک‌ هایی در عرض های معین و تعیین شده تولید می شوند . دستگاه تولید فیلم را براساس ابعاد و ظرفیت تولید آن مورد بهره برداری دارد .
    این دستگاه‌ ها با توجه به عرض فیلم تولیدی در اندازه‌ های مختلف هستند یعنی برای تولید فیلم عریض ، دستگاه دارای ابعاد بزرگ تری می‌ باشد . دستگاه تولید رول کیسه فریزر یک اکسترودری می باشد که با قالب مخصوص کیسه فریزر و با کمک یک کمپرسور هوای فشرده و مواد اولیه پلیمری ، رول کیسه فریزر تولید می کنند و به شما عرضه می دارد .

    دستگاه کمپرسور هوای فشرده در کنار دستگاه تولید نایلون به کار می رود و مطابق با ظرفیت و میزان تولید آن ، کمپرسور انتخاب می شود .

    مواد  اولیه تولید کیسه فریزر

    مواد اولیه تولید کیسه فریزر و پلاستیکی عموما از مواد پلیمری با گرید های مختلف می باشد . ترکیب و میزان این مواد بسته به نوع تولید شما دارد که بخواهید چه محصولی با چه مشخصاتی تولید و عرضه کنید . از پلیمرهای مورد استفاده در تولید کیسه های فریزر ، پلی اتیلن می باشد که از نوع سبک و سنگین این پلیمر مصرف می گردد .