خط تولید نسکافه
خط تولید نسکافه

نمونه خط تولید نسکافه

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است.

    تولید کافی نسکافه

    برای خط تولید نسکافه باید بدانید که قهوه فوری را قهوه محلول یا پودر قهوه نیز می گویند . نسکافه نوعی نوشیدنی است که از دانه های قهوه دم کرده به دست می آید .

     

    دانه های قهوه سبز در واقع دانه های داخل میوه ای می باشد که به آن گیلاس قهوه گفته می شود.  بعد از چیدن گیلاس های قهوه ، دانه های داخل آن را جدا می کنند . زمان درآوردن دانه های گیلاس و طریقه جدا کردن آن ها تاثیر بسیار زیادی در طعم و کیفیت نهایی قهوه دارد و باعث تفاوت در طعم محصول بدست آمده می شود .

     

    محققان به دنبال بهبود ویژگی های قهوه فوری به طرق مختلف بوده اند . برخی از تولیدات اولیه پودر شده به راحتی در آب حل نمی شدند و توده هایی از پودر در سطح فنجان شناور می شد. هم چنین عطر قهوه بسیار فرار می باشد . لذا تولید کنندگان سعی کرده‌ اند روش‌ هایی ایجاد کنند که هنگام باز کردن درب شیشه قهوه فوری ، بوی قهوه‌ ی تازه آسیاب شده را بدهد .

     

    در فرآیند های مدرن تر ، انواع دانه های قهوه فوری را می سازند که بیش تر شبیه قهوه آسیاب شده به نظر برسد . یک هدف اصلی در تولید قهوه فوری وجود دارد که تا حد امکان طعمی مشابه نوشیدنی تازه دم کرده را داشته باشد .

     

     

    مزیت اصلی قهوه فوری این است که به مشتری این امکان را خواهد داد که بدون هیچ وسیله ای غیر از فنجان ، همزن و آب گرم قهوه درست کند

     

     

    دستگاه تولید کافی نسکافه

     

     

    دستگاه تولید کافی نسکافه

    مخزن دستگاه خط تولید نسکافه به‌ صورت دستی یا اتوماتیک از کافی میکس پر می‌ شود . این مخزن مجهز به یک ماردون می باشد . این ماردون با گردش خود میزان مشخصی از کافی میکس را تخلیه خواهد کرد .

    این خط تولید نسکافه هم‌ زمان چند پک ساشه کافی میکس را بسته‌ بندی می‌ کند . این نمونه ماشین‌ آلات در اغلب موارد وارداتی هستند . مزیت این دستگاه به نسبت دستگاه بسته‌ بندی تک نازل ، سرعت آن است . اما قیمت خرید بسیار بالایی داشته و هزینه تعمیرات بیش تری دارد . این نمونه ماشین‌ آلات حساس‌ تر از نمونه تک نازل هستند و در نمونه‌ های چینی هم عمر پایین‌ تری دارند .

    دستگاه کافی نسکافه در هر دقیقه قابلیت بسته ‌بندی 50 تا 60 بسته‌ بندی ساشه کافی میکس را دارد . سرعت بسته‌ بندی دستگاه کافی نسکافه بسیار بیش تر از نمونه‌ های مشابه می باشد .

     

    مواد اولیه تولید کافی نسکافه

    دو گونه از ۵۰ گونه شناخته شده دانه قهوه در صنعت نوشیدنی قهوه تسلط دارند و بسیار پر طرفدار هستند . قهوه عربیکا که عمدتاً در آمریکای لاتین ، هند و اندونزی رشد می کنند ، طعم نسبتاً ملایمی دارند و قیمت بالاتری به همراه دارند . فرآیند برداشت آن ها نیز نسبتاً گران است ، زیرا دانه های قهوه باید در اوج رسیدنشان با دست چیده شوند .

    انواع قهوه روبوستا که در آفریقا ، هند و اندونزی رشد می‌ کنند ، طعم شدیدتری دارند و برداشت آن ها ارزان‌تر می باشد و می‌ توان آن‌ ها را در طیف وسیعی از زمان رسیدنشان برداشت کرد . به دلیل قیمت مناسب تر ، انواع قهوه روبوستا به طور گسترده در تولید قهوه فوری استفاده می شوند .

     

     

    قیمت دستگاه کافی نسکافه

     

     

    قیمت دستگاه کافی نسکافه

    علاوه بر قیمت بالای دستگاه های این خط تولید می توان به این موضوع را بررسی کرد که شما باید دستگاه های بی شمار دیگری نیز خریداری کنید که بتوانید این محصول را در قسمت بسته بندی انجام دهید و بهترین کیفیت بسته بندی را داشته باشید .

     

    بهتر است در مورد خطوط تولیدی تحقیقات بیش تری انجام دهید و دستگاه های دیگر را قیمت بگیرید و این که اگر فرد سرمایه گذاری هستید راه های مفید دیگری وجود دارد که شما بتوانید سرمایه خود را چندین برابر کرده و به سود بالایی برسید .