Search
Close this search box.
خط تولید لیوان دوجداره

راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره

همان‌طور که از نام لیوان دوجداره پیدا است، این محصول از دو لایه به عنوان دیواره داخلی و خارجی تهیه گردیده است که در میان آن، یک لایه عایق هوا قرار دارد. این دسته از لیوان‌ها که جزو محصولات خط تولید لیوان کاغذی هستند، تحت عنوان لیوان دو جداره  شناخته می‌شوند. این محصولات جهت حفظ حرارت نوشیدنی ‌های گرم برای مدت زمان طولانی بسیار مناسب بوده و به همین علت، عمده مصرف‌کنندگان این سری از محصولات، کافه ‌ها و رستوران های بیرون بر می‌باشند. لیوان های یکبار مصرف کاغذی به طور کلی به دو دسته طبقه بندی می شوند: لیوان تک جداره و لیوان دو جداره. که مراحل ساخت هر کدام متفاوت است.

راه اندازی خط تولید لیوان بیرون بر

 

لیوان های دو جداره به لیوان های بیرون بر نیز معروف هستند اگر زمانی اسم راه اندازی خط تولید لیوان بیرون بر به گوش شما خورد تعجب نکنید زیرا منظور از این لفظ همان خط تولید لیوان دو جداره می باشد. امروزه با توجه به ازدیاد مصرف لیوان دوجداره راه اندازی این نوع خط تولید می تواند با سود بسیار زیادی برای شما عزیزان به همراه باشد.

نمونه خط تولید لیوان دوجداره

لذت راه اندازی خط تولید شخصی

حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 290 میلیون تومان است

درخواست مشاوره

مشاوره در زمینه تولید

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 290 میلیون تومان است.

فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره

 

برای راه اندازی هر کسب و کار به طبع هر چه فضا بزرگتر باشد، کار تولید راحت تر خواهد بود. فضای مورد نیاز باید براساس تعداد و ابعاد دستگاه هایی که قرار است در ابتدا برای راه اندازی خط تولید استفاده شود، برآورد کرد. به طور کلی دستگاه های تولید انواع مختلف ظروف یکبار مصرف شامل این موارد است: دستگاه تولید ورق و دستگاه پرس ترموفرمینگ. ابعاد حدودی این دو دستگاه تعیین کننده می باشد هر چند که از سمت وزارت بهداشت یک محیط حداقلی تعیین می گردد. بنابراین برای شروع یک فضایی حدود 200 الی 300 متر با ارتفاع 4 متر مورد نیاز می باشد. علاوه بر دو دستگاه ذکر شده، دستگاه اتوماتیک برای تولید جدار دوم نیز مورد نیاز بوده که در فضای مشخص شده جا می شود.

 

هزینه خط تولید لیوان دو جداره

 

مواد اولیه برای تولید ظروف یکبار مصرف از جمله تولید لیوان دو جداره بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. برای راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره به تعداد کمی نیروی انسانی نیاز دارد که برای تولید کننده بسیار مقرون به صرفه است. از سمت دیگر دستگاه اتوماتیک می تواند با دستگاه تولید لیوان هماهنگ شده و به صورت کاملا اتوماتیک لیوان را تولید و روکش نماید (بدون دخالت دست). 

 

درآمد خط تولید لیوان دو جداره

 

از مزایای لیوان دو جداره (کاغذی) می توان به این موارد اشاره کرد: سازگاری با محیط زیست، سالم بودن به دلیل مقاومت به دمای بالای نوشیدنی و استفاده از مواد اولیه طبیعی، استفاده آسان، قیمت مناسب و تنوع بالا به دلیل امکان چاپ و طراحی بر روی بدنه بیرونی آن. تمامی این عوامل منجر به افزایش تولید لیوان دو جداره کاغذی و بوجود آمدن یک بازار پردرآمد گردیده است. تولید انبوه لیوان دو جداره در کشور به دلیل کاهش سطح صادرات نسبت به واردات، می تواند برای تولید کنندگان یک موقعیت مناسب بوده و از آن استفاده نمایند. از سمت دیگر کسب رضایت مصرف کنندگان نیز حائز اهمیت بوده و با این شیوه تولید کنندگان می توانند به درآمد عالی دست پیدا کنند و به سرعت هزینه اولیه را جبران نمایند. جدار دوم نیز بر ارزش تولید می افزاید که خود نیز یک راه کسب سود بیشتر است.

 

مشاوره خط تولید لیوان دو جداره شویاسازان

 

لیوان دو جداره (کاغذی) یکی از عمده محصولاتی است که در سال های اخیر به دلیل افزایش اهمیت سلامت غذایی و حفظ سلامت مواد غذایی و البته جلب رضایت مصرف کنندگان بازار بسیار خوب و پر رونقی دارد، زیرا، لیوان دوجداره کاغذی نسبت به مدل تک جداره آن، در ابتدا به دلیل ویژگی سالم بودن و زیست سازگار بودن آن بویژه برای مصرف آن ها برای نگهداری نوشیدنی های گرم و داغ بسیار محبوب شده‌اند و به همین علت امروزه در بسیاری از فست فودها، کافه ها و انواع فروشگاه های مواد غذایی مورد مصرف قرار گرفته اند.

 

گردش مالی صنعت تولید و راه اندازی خط تولید انواع ظروف یکبار مصرف در ایران سالانه در حدود چندین میلیارد تومان است که رقم قابل ملاحظه‌ ای بوده و از سمت دیگر میزان واردات این محصول خیلی بیشتر از صادرات آن است. افزایش واردات نسبت به صادرات به این معنی می باشد که فضای شغلی مناسبی برای شروع و گسترش این کسب و کار (راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره) در کشور وجود دارد.

 

در حال حاضر در سرار دنیا و همچنین کشور ایران بهداشت نوشیدنی ها بویژه نوشیدنی های گرم و مواد غذایی و همچنین بهداشت ظروف یکبار مصرف مورد استفاده برای این مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است و به همین علت وزارت بهداشت مقررات خاصی را جهت تولید و عرضه این محصولات اعمال می نماید. استفاده از ظروف یكبار مصرف، یکی از الزامات وزارت بهداشت در عرضه نوشیدنی ها، بستنی ها و برخی مواد غذایی می باشد. در این راستا تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در حال راه اندازی، تولید و عرضه ظروف یكبار مصرف کاغذی و لیوان دو جداره هستند.

 

شما می توانید برای راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره با کارشناسان مجرب شویا سازان تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. از سمت دیگر برای راه اندازی خط تولید نیاز به برآورد هزینه ها و برنامه ای ویژه برای تولید است و نیازمند اطلاعات در ارتباط با دستگاه های مورد نیاز می باشید. برای دریافت تمامی این اطلاعات، کارشناسان شویا سازان با دقت به شما مشاوره داده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.