خط تولید سفره یکبار مصرف

خط تولید سفره یکبار مصرف شامل دستگاه های مختلفی می شود. در این خط تولید انواع مختلفی از این سفره ها تولید می شوند که از جمله آن ها می توان به سفره های کاغذی و نایلونی اشاره کرد. با افزایش تعداد مراسم های مختلف مثل عروسی، عزاداری و …، نیاز به سفره های یک بار مصرف نیز احساس می شود و تولید این محصولات با سود زیادی همراه خواهد بود.

با شناخت بازار این سفره ها و همچنین تهیه دستگاه های تولیدکننده و آشنایی با علم و استانداردهای تولید سفره های باکیفیت و در نهایت راه اندازی خط تولید آن ها، می توانید به درآمدزایی برسید و سودهای بسیاری به دست آورید.

نمونه خط تولید سفره یکبار مصرف

    مشاوره در زمینه تولید

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید.

    حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است.

    همانطور که گفتیم، خط تولید سفره یکبار مصرف از دستگاه های مختلفی تشکیل می شود. هر کدام از این دستگاه ها وظیفه ای به خصوص را بر عهده دارند و نیاز به نیروی انسانی را کاهش می دهند. همچنین عملکرد این دستگاه ها به دلیل دقت بالا در فرآیند تولید بسیار بیشتر از نیروی انسانی است و به همین دلیل تولیدکنندگانی که خط تولید خود را به تمامی دستگاه های مربوطه تجهیز کنند، محصولاتی با کیفیت تر تولید و روانه بازار خواهند کرد. خط تولید سفره های نایلونی با کاغذی متفاوت است و برای تولید این سفره ها نیاز به برخی دستگاه های خاص دارید.

     

    دستگاه خط تولید سفره یکبار مصرف نایلون

     

    اولین دستگاهی که در خط تولید سفره یکبار مصرف نایلونی به آن نیاز دارید، دستگاه تولید نایلون است. در این دستگاه نایلون ها تولید می شوند و سپس رول خواهند شد. دستگاه های تولید نایلون سفره هایی با اندازه های مختلف تولید می کنند. ابعاد استاندارد برای یک سفره نایلونی معمولا ۸۰، ۱۰۰ یا نهایتا ۱۲۰ سانتی متر است. به همین دلیل لازم است که به ابعاد محصولات تولیدی این دستگاه ها دقت کنید و آن ها را بر اساس اندازه های استاندارد سفره های یکبار مصرف تهیه کنید.

     

    دستگاه جرقه گیر

     

    وجود یک دستگاه جرقه گیر برای کسانی که می خواهند زیبایی ظاهری محصولات شان بیشتر حفظ شود اهمیت زیادی دارد. وظیفه دستگاه جرقه گیر در خط تولید سفره یکبار مصرف باردار کردن سطح نایلون های تولیدی به وسیله دستگاه تولید نایلون است. این کار باعث می شود تا رنگ سفره ها دوام بیشتری پیدا کند.

     

    دستگاه خط تولید سفره یکبار مصرف چاپ نایلون

     

    انواع مختلفی از دستگاه چاپ نایلون برای خط تولید سفره یکبار مصرف وجود دارد که تولیدکننده باید بر اساس شناخت بازار و مشتریان خود اقدام به خرید این دستگاه ها نماید. در زیر به معرفی انواع مختلف دستگاه چاپ نایلون می پردازیم:

    • دستگاه تک رنگ

    • دستگاه دو رنگ

    • دستگاه چهار رنگ

    • دستگاه شش رنگ

    تفاوت قیمت در بین این دستگاه ها متفاوت است. هر چه دستگاه دارای رنگ های بیشتری باشد، قیمت آن هم بیشتر است و تولیدکننده برای تکمیل خط تولید سفره یکبار مصرف نیاز دارد تا هزینه بیشتری صرف کند. معمولا از دستگاه های یک و دو رنگ برای تولید انواع سفره های یک بار مصرف معمولی و از دستگاه های چهار رنگ و شش رنگ برای تولید انواع سفره های مجلسی استفاده می شود.

    دقت کنید که در انتخاب این دستگاه ها عرض نایلون و سفره ای که قرار است تولید شود نیز اهمیت دارد. در واقع تولیدکننده بر اساس ابعاد و عرض سفره ای که قرار است تولید کند، باید اقدام به خرید دستگاه های چاپ نایلون نماید.

    با ارتباط با مشاوران شوباسازان می توانید با توجه به بودجه خودتان خط تولید های دیگری مثل خط تولید لیوان کاغذی ، خط تولید مایع دستشویی و خط تولید های دیگر راه اندازی کنید

     

    دستگاه پرفراژ خط تولید سفره یکبار مصرف

     

    دستگاه های پرفراژ نایلون نیز یکی دیگر از انواع دستگاه های مهم و ضروری است که تولید کننده برای خط تولید سفره یکبار مصرف باید به فکر تهیه آن باشد. این دستگاه ها به صورت نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک تولید می شوند.

    دستگاه های تمام اتوماتیک نیاز به دخالت هیچ نیروی انسانی ندارند و تمام مراحل پرفراژ نایلون را به صورت خودکار انجام می دهند. البته کسانی که سرعت تولید نایلون از کاهش هزینه برایشان با اهمیت تر است، بهتر است به سراغ دستگاه های نیمه اتوماتیک بروند چرا که این مدل از دستگاه ها سرعت عمل بیشتری نسبت به دستگاه های اتوماتیک دارند. اما با این حال از آن جا که برای دستگاه های نیمه اتوماتیک نیاز به اپراتور دائمی دارید، باید به فکر پرداخت حقوق ماهیانه او نیز باشید که همین مسئله باعث افزایش هزینه ها در تولید سفره یکبار مصرف می شود.

    دقت کنید که در رول کردن سفره های کاغذی باید از دستگاه های نیمه اتوماتیک استفاده کنید. پس اگر در زمینه تولید سفره های کاغذی مشغول به کار هستید، بهتر است به جای خرید دستگاه های اتوماتیک از انواع دستگاه های نیمه اتوماتیک خریداری کنید.

     

    دستگاه بسته بندی خط تولید سفره یکبار مصرف

     

    در خط تولید سفره یکبار مصرف نیاز به دستگاه بسته بندی نایلون نیز احساس می شود. این دستگاه جزو دستگاه های مهم و ضروری نیست چرا که مراحل بسته بندی نایلون ها و سفره های یک بار مصرف را می توانید بر عهده کارکنان خود بگذارید. برای این کار نیاز به هزینه بیشتری دارید چرا که هر یک از کارکنان حق الزحمه به خصوصی دارند.

     

    آشنایی با خط تولید سفره یکبار مصرف کاغذی

     

    در خط تولید سفره یکبار مصرف کاغذی نیز وجود برخی دستگاه ها مهم و ضروری است. اگر قصد دارید سفره های کاغذی تولید کنید، باید به فکر تهیه این دستگاه ها هم باشید.

    دستگاه مربوط به تولید سفره کاغذی نیاز به پرداخت هزینه های زیادی دارد و به همین خاطر کمتر کسی ترجیح می دهد که از این دستگاه ها تهیه و در زمینه تولید سفره کاغذی فعالیت کند. برای آشنایی با عملکرد این دستگاه ها باید ابتدا با تیشو آشنا شوید که یکی از مدل های مختلف کاغذ است و شباهت زیادی به دستمال کاغذی دارد. در این دستگاه یک لایه پلاستیک روی تیشو اکسترود می شود. دستگاه مخصوص اکسترود نیز قیمت زیادی دارد و بابت خرید آن باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

    از جمله دیگر دستگاه های مربوط به تولید سفره یک بار مصرف کاغذی می توان به دستگاه چاپ و دستگاه پرفراژ اشاره کرد.

    مواد و متریال خط تولید سفره یکبار مصرف

     

    در خط تولید سفره یکبار مصرف از مواد مختلفی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • گرانول پلی ایتلین

    • گرانول نایلون

    • کربن

    • رنگ

    • مستر بچ

    تولیدکنندگانی که در زمینه تولید انواع سفره یک بار مصرف با کیفیت فعالیت می کنند، برای تولید محصولات خود از ۹۰ درصد متریال باکیفیت و فقط ۱۰ درصد کربن استفاده می نمایند.

     

    قیمت تجهیزات خط تولید سفره یکبار مصرف

     

    قیمت تجهیزات خط تولید سفره یکبار مصرف بر اساس نوع دستگاه ها و کارهایی که دارند تعیین می شوند. مثلا در دستگاه های پرفراژ نایلون که به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شونند، قیمت متفاوت است. همچنین قیمت دستگاه های تولید سفره های یک بار مصرف کاغذی نیز زیاد است و به همین دلیل بیشتر صنعتگران ترجیح می دهند سفره های آماده که توسط برخی تولیدکنندگان خاص که به دستگاه های تولید سفره کاغذی مجهز هستند، تولید می شوند را خریداری کنند و با تکمیل فرآیند پرفراژ و بسته بندی آن ها را روانه بازار کنند.

    خرید تجهیزات خط تولید سفره یکبار مصرف

     

    برای خرید تجهیزات خط تولید سفره یکبار مصرف باید به سراغ مراکز و مجموعه هایی بروید که مطمئن هستید هزینه زیادی بابت خرید این محصولات از شما دریافت نمی کنند. قیمت تجهیزات تولید دستگاه یک بار مصرف نایلونی یا کاغذی در مجموعه های مختلف متفاوت است چرا که هر یک سود واسطه ای مشخص برای دستگاه ها تعیین می کند. به همین دلیل شما باید به سراغ مجموعه هایی بروید که کمترین سود واسطه را از شما دریافت می کنند.

     

    مشاوره شویاسازان : راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

     

    مجموعه شویاسازان در زمینه خط تولید سفره یک بار مصرف فعالیت می کند. این مجموعه از باکیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته بهره مند است تا خط تولید کارخانه ها و تولیدی های داخل کشور را به صورت کامل مجهز کند. شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان شویاسازان، انواع دستگاه های مورد نیاز برای تولید سفره های یک بار مصرف کاغذی یا نایلونی را خریداری کنید. آیا سوالی در مورد نحوه عملکرد دستگاه های خط تولید دارید که در مورد آن ها صحبتی نکردیم؟ شما همین حالا می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا از صفر تا صد کارایی دستگاه ها را به شما توضیح دهند.

    قطعا راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف یک چالش بزرگ برای بسیاری از تولیدکنندگان است چرا که نه تنها از سود این کار آگاهی کامل ندارند بلکه از ضررهایی که ممکن است در آینده متحمل شوند، هراس دارند. به همین دلیل کارشناسان مجموعه شویاسازان در خدمت شما هستند تا جدای از تمام اطلاعاتی که در این مطلب به شما دادیم، اطلاعات کامل تر و کاربردی تری در اختیارتان بگذارند و شما را راه اندازی خط تولید سفره ها کمک کنند.

    کارشناسان شویاسازان با بررسی بازارهای مختلف سفره های یک بار مصرف و تشخیص بیشترین نیاز بازار به سفره های کاغذی یا نایلونی، کمک تان می کنند تا از پرداخت هزینه های بیهوده برای تجهیز کردن خط تولید خود بپردازید و بودجه تان را صرف خرید دستگاه هایی با کارایی و کاربرد مناسب کنید. این مجموعه تمام تلاش خود را می کند تا دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید را بدون سود های زیاد در اختیار مشتریان خود قرار دهید.